کد خبر : 1716090 | 07 آبان 1399 ساعت 18:57 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع اینتر به دیدار برابر رئال مادرید می رسد؟

اینتر امیدوار به استفاده از میلان اشکرینار، مدافع اهل اسلواکی در دیدار مقابل رئال مادرید است.

مدافع اینتر به دیدار برابر رئال مادرید می رسد؟


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دو بازی اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر تیم های گلادباخ و شاختار دونتسک به تساوی دست یافته و حالا نوبت دو تقابل دشوار برابر رئال مادرید رسیده اسشت. نراتزوری برای افزایش امیدهای صعود خود باید از این دو دیدار به برتری دست یابد و احتمال حضور میلان اشکرینار در ترکیب این تیم افزایش یافته است.

 

1534223

 

میلان اشکرینار در جریان برگزاری رقابت های ملی و اردوی تیم ملی اسلواکی به ویروس کرونا مبتلا شده و حالا اگر پاسخ تست امروز او منفی باشد، احتمال رسیدن او به دیدار مقابل رئال مادرید وجود دارد. حالا و طبق ادعای توتواسپورت، ممکن است میلان اشکرینیار فردا به ایتالیا سفر کند، زیرا اینتر قصد دارد از این ملی پوش اسلواکی برای بازی مقابل رئال مادرید استفاده کند و آنتونیو کونته به اشکرینار نیاز مبرمی دارد.

 

البته در حال حاضر امکان حضور میلان اشکرینار در دیدار مقابل پارما در ابتدای هفته بعد در سری آ وجود ندارد، اما در صورت آمادگی این بازیکن، آنتونیو کونته به دنبال بهره گیری از مدافع 24 ساله خود برابر رئال مادرید است. در اردوی تیم مقابل نیز شرایط از نظر کسب امتیاز چندان مساعد نیست و رئال مادرید نیز از دو بازی اول تنها موفق به کسب یک امتیاز شده است. دیگو گودین، مدافع باتجربه اینتر در بازار تابلستانی راهی کالیاری شده و شرایط این تیم در روزهای غیبت میلان اشکرینار چندان مساعد نبوده است.

دیدگاه‌ها