کد خبر : 1716102 | 07 آبان 1399 ساعت 19:48 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

تانگی اندومبله:

مصاحبه مورینیو صدمه نزد، اما انگیزه هم نداد!

تانگی اندومبله، هافبک فرانسوی تاتنهام در مورد مصاحبه جنجالی فصل قبل ژوزه مورینیو صحبت کرد.

مصاحبه مورینیو صدمه نزد، اما انگیزه هم نداد!


به گزارش "ورزش سه"، تانگی اندومبله تابستان سال گذشته و به عنوان گرانقیمت ترین خرید تاریخ باشگاه تاتنهام راهی این تیم شد، اما شرایط حداقل در فصل اول باب میل او پیش رفت. در ماه مارچ و دیدار مقابل برنلی بود که ژوزه مورینیو در بین نیمه تانگی اندومبله را تعویض کرد و در پایان بازی لب به انتقاد از او گشود. حالا هافبک جوان فرانسوی مدعی شد صحبت های مورینیو اگرچه او را اذیت نکرده، اما انگیزه بخش نیز نبوده است.

 

1539296

 

ژوزه مورینیو در آن مقطع گفت: "در نیمه اول ما انگار بازیکنی در خط میانی نداشتیم. اما من از گفتن حقیقت فرار نمی کنم و باید بگویم که تانگی اندومبله فرصت کافی برای رسیدن به سطح دیگری داشته است."

 

اما تانگی اندومبله بالاخره و بعد از مدت ها در پاسخ گفت: "سخنان مورینیو به من صدمه ای نرساند، اما لزوما به من انگیزه ای هم نمی داد. من تلاش کردن خودم را با این موارد وفق دهم، البته این صحبت ها و این سبک کلمات چیزی نبود که شما دوست داشته باشید بشنوید، اما هر چه گذشت مربوط به فصل گذشته بود و ما به آینده نگاه می کنیم. من فکر نمی کنم هنوز ما بهترین سطح عملکرد من را دیده باشیم. در مسیر درست هستم، اما هنوز چیزهای بیشتری از خودم انتظار دارم."

دیدگاه‌ها