کد خبر : 1716116 | 07 آبان 1399 ساعت 21:51 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی در بارسلونا بی جانشین است

امیلی روسود، نایب رئیس سابق بارسلونا ماندن لیونل مسی در این تیم را هنوز قطعی نمی داند.

لیونل مسی در بارسلونا بی جانشین است


به گزارش "ورزش سه"، جوزپ بارتومئو، رئیس مغضوب باشگاه بارسلونا دیشب بالاخره تسلیم فشارها شده و از این سمت استعفا داد. با این تصمیم، حالا هواداران بارسلونا بیش از گذشته به ماندن لیونل مسی در نوکمپ در سالهای بعدی امیدوارند. اما امیلی روسود مدعی شد این ستاره 32 ساله قصد دارد بعد از جام جهانی 2022 به آرژانتین و باشگاه نیواولدبویز بازگردد.

 

1538208

 

امیلی روسود گفت: "بارسلونا برای جلوگیری از جدایی لیونل مسی در آینده، نیاز به بنای پروژه ورزشی مناسبی برای نمایش دادن به این بازیکن است. مسی می خواهد مانند حسی یک قهرمان اصلی و عنصری مهم در تیم داشته باشد.

 

با حضور مدیریت جدید، یک پروژه ورزشی متناسب و یک تیم رقابت طلب، تردیدی ندارم که مسی در مورد ماندن دوباره فکر خواهد کرد. اما مسی هنوز در ذهن دارد که پس از جام جهانی بعدی در نیواولدبویز بازنشسته شود. مسی در بارسلونا تنها بازیکن بی جانشین بوده ، تنها بازیکنی که جایگزینی روی نیمکت و رختکن ندارد و زیرا استعداد منحصر به فرد بالایی دارد. باید پروژه جدید حول محور مسی ساخته شود و اگرچه طی چند سال آتی ممکن است او جدا شود، اما تا زمانی که مسی را در بارسا داشته باشیم ، فقط باید پروژه را با حضور او تدوین کنیم."

دیدگاه‌ها