کد خبر : 1716127 | 07 آبان 1399 ساعت 23:16 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

کراسنودار ۰-۴ چلسی؛ گلباران هموطنان آبراموویچ

چلسی موفق شد در یک بازی آسان با چهار گل کراسنودار را شکست دهد.

کراسنودار ۰-۴ چلسی؛ گلباران هموطنان آبراموویچ

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی بدون گل خانگی در بازی هفته گذشته مقابل سویا آغاز کرد. با این حال شاگردان فرانک لمپارد امروز در چهارچوب رقابت های هفته دوم چمپیونزلیگ مهمان کراسنودار روسیه بودند که این بازی نهایتا با پیروزی راحت و 4-0 چلسی به اتمام رسید.

 

این تیم میزبان یعنی کراسنودار بود که کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست پیدا کند اما عکس العمل خوب ادوارد مندی مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

 

1539328

 

 

در ادامه اما شاگردان فرانک لمپارد توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا اینکه در دقیقه 13 به ضربه پنالتی دست یافتند. خطای کایو روی تیمو ورنر باعث شد که داور نقطه پنالتی را نشان دهد. جورجینیو پشت توپ ایستاد اما ضربه او بعد از برخورد به تیر دروازه و دروازه‌بان حریف با بدشانسی وارد دروازه نشد تا یک فرصت خوب برای آبی های لندن از دست رفته باشد.

 

کراسنودار می توانست در دقیقه 19 گلزنی کند اما ضربه بازیکن این تیم بعد از تغییر جهت با فاصله ای بسیار اندک از کنار دروازه چلسی عبور کرد.

 

در ادامه کار متعادل دنبال شد اما بالاخره چلسی توانست در دقیقه 37 به گل اول دست پیدا کند. کالوم هادسون اودوی ضربه نه چندان محکمی را روانه دروازه کراسنودار کرد که توپ بعد از اشتباه عجیب دروازه‌بان این تیم به تور دروازه چسبید.

 

 

1539329

 

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه های دو تیم رخ نداد تا بازی در پایان نیمه اول با همان یک گل به سود چلسی تمام شود.

 

کراسنودار نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 55 به گل تساوی بخش دست پیدا کند اما ضربه بازیکن این تیم با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

باز هم این تیم روسیه ای بود که می توانست در دقیقه 67 بازی را 1-1 کند. ضعف چلسی در خط دفاعی می‌توانست برای این تیم گران تمام شود اما بازهم ادوارد مندی دروازه آبی‌های لندن را نجات داد.

 

در دقیقه 75 حرکت خوب کریستین پولیسیچ از جناح راست به خطای هند مارتینوویچ، بازیکن کراسنودار و اعلام پنالتی برای چلسی منجر شد. این بار تیمو ورنر پشت توپ ایستاد و موفق شد گل دوم چلسی را به ثمر برساند.

 

 

1539332

 

 

حملات چلسی بعد از گل دوم نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 80 توسط حکیم زیاش به گل سوم دست پیدا کند. پاس خوب تیمو ورنر با ضربه نهایی ستاره مراکشی همراه شد تا کار 3-0 شود.

 

این اما پایان کار نبود و چلسی توانست در وقت‌های اضافه نیمه دوم به گل چهارم هم دست پیدا کند. کریستین پولیسیچ با حرکتی خوب از جناح راست توانست کار را 4-0 کند و بازی نیز با همان نتیجه به پایان رسید.

 

 

1539333
 

دیدگاه‌ها