کد خبر : 1716140 | 08 آبان 1399 ساعت 01:24 | 57.2K بازدید | 5 دیدگاه

یوونتوس 0 - 2 بارسلونا؛ جشن جدایی رئیس منفور!

بارسلونا با دو گل در تورین موفق به غلبه بر یوونتوس شد.

یوونتوس 0 - 2 بارسلونا؛ جشن جدایی رئیس منفور!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شب غیبت کریستیانو رونالدو سه بار به گل رسید که هر سه آفساید اعلام شد و در نهایت بارسلونا با تکیه بر گل های عثمان دمبله و لیونل مسی توانست در خانه حریف به برتری برسد.

 

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه میرالیم پیانبچ از پشت محوطه با مهار شزنی همراه شد و لحظاتی بعد ضربه محکم آنتوان گریزمان در سمت چپ محوطه به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد.

 

اما برتری بارسلونا در ادامه جواب داد و این تیم در دقیقه 14 به گل رسید. عثمان دمبله در سمت راست و پشت محوطه صاحب فرصت شد و ضربه او بعد از برخورد به لئوناردو بونوچی قوس گرفته و از بالای سر شزنی وارد دروازه شد.

 

1539360

 

1539349

 

در دقیقه 24 و روی همکاری لیونل مسی و گریزمان بارسا باز هم صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه زمینی مسی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 33 یوردی آلبا از سمت چپ خودش اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی حرکتی که از مسی آغاز شد بارسلونا صاحب فرصت فوق العاده ای برای گلزنی شد، اما ضربات دمبله و گریزمان در دو مرحله با عکس العمل تماشایی شزنی همراه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بارسلونا با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

در همان اوایل نیمه دوم عثمان دمبله با فراری تماشایی از سمت راست می توانست برای لیونل مسی فرصت گلزنی ایجاد کند، اما بونوچی با حضوری به موقع توپ را دور کرد. در دقیقه 62 لیونل مسی صاحب اولین فرصت خوب گلزنی خود در این دیدار شد، اما ضربه فنی و زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 69 دژان کولوسفسکی پشت محوطه جریمه و روی همکاری با موراتا می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 73 و با پاس لیونل مسی، گریزمان درون محوطه یوونتوس می توانست گل دوم را وارد دروازه حریف کند، اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 85 مریح دمیرال، مدافع یوونتوس با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار یوونتوس دشوارتر شود.

 

در دقیقه 89 و با توقف آنسو فاتی در محوطه با خطای فدریکو برناردسکی، بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد که لیونل مسی خلاف جهت حرکت شزنی آن را تبدیل به گل کرد.

 

در لحظات پایانی پاس آنسو فاتی در موقعیتی بسیار خوب به مارتین برایثویت نرسید و در نهایت بارسلونا با دو گل در تورین به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها