کد خبر : 1716155 | 08 آبان 1399 ساعت 02:23 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: الکس تلس کرونا گرفته است

اوله گونار سولسشر اعلام کرد الکس تلس، مدافع جدید این تیم به کرونا مبتلا شده است.

سولسشر: الکس تلس کرونا گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب نمایش فوق العاده در اولدترافورد برابر لایپزیش ارائه داده و با هت تریک مارکوس راشفورد و دو گل آنتونی مارسیال و میسون گریننود با پنج گل به پیروزی رسید. الکس تلس دیدار روز شنبه در خانه در لیگ مقابل چلسی و پیروزی امشب در لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش را از دست داد و اوله گونار سولسشر فاش کرد علت این غیبت ابتلای او به ویروس کرونا بوده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "آزمایش ویروس کرونای الکس تلس مثبت اعلام شده و او چند روزی است در اردوی یونایتد حضور ندارد. البته الکس تلس بدون علائم خاصی بوده، حال او خوب است و به زودی بازمی گردد.

 

1538942

 

مارکوس راشفورد وقتی وارد میدان شد خوب بازی کرده و تاثیرگذار ظاهر شد و ما چنین چیزی را از بازیکنان تعویضی می خواهیم. پرس شدیدی انجام داده و در ضدحملات پرفشار و خوب عمل کردیم. در حالت عادی امروز روزی بود که باید استراحت می کردیم، اما شرایط در این فصل بی رحمانه است و از این ترکیب استفاده کردیم. این گروه با هم متحد هستند، ما چند بازیکن با کیفیت اضافه کرده ایم و در این شرایط شانس شما برای ارائه عملکرد خوب بیشتر می شود.

 

گلزنی میسون گرینوود؟ او به طور معمول این کار را با اولین ضربه خود انجام می دهد، گرینوود در مقابل دروازه بسیار کارآمد بوده و یک تمام کننده فوق العاده به شمار می آید. من هم از دنی فن دبیک و هم پل پوگبا کاملا رضایت دارم. فن دبیک بازیکنی فوق العاده است که فضای زیادی را پوشش داده و با توپ و بدون توپ درخشان عمل می کند."

دیدگاه‌ها