کد خبر : 1716157 | 08 آبان 1399 ساعت 09:22 | 14.6K بازدید | 3 دیدگاه

پیانیچ: بهترین ها را برای یووه آرزو می کنم

میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی بارسلونا معتقد است که این تیم در برابر تیم سابق خود یعنی یووه کاملاً مستحق پیروزی بوده است.

پیانیچ: بهترین ها را برای یووه آرزو می کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از شکست تلخ ابتدای هفته مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو، دیشب در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مهمان یوونتوس بود و توانست با ارائه یک بازی خوب و حساب شده حریف خود را با دو گل شکست دهد.

 

 

1539405

 

 

میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی بارسلونا که پس از چند ماه مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بود درباره پیروزی بارسلونا مقابل یوونتوس گفت: " خوشحالم که به اینجا برگشتم و با بسیاری از دوستانم ملاقات کردم. این یک پیروزی پیچیده و دشوار بود اما ما لیاقت این برد در مقابل یک حریف بزرگ و قدرتمند را داشتیم. این به ما اعتماد به نفس می دهد تا رو به جلو حرکت کنیم."

 

پیانیچ در ادامه گفت: " دو تیم قدرتمند مقابل یکدیگر قرار گرفتند اما بارسلونا بیشتر شایسته پیروزی بود. ما در هر قسمت از زمین خوب بازی کردیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما در عین حال از این پیروزی راضی هستیم.

 

 

1539403

 

 

من برای یوونتوس بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم که آنها بتوانند در این فصل اسکودتو را از آن خود کنند. بازیکنان با استعداد زیادی در این تیم حضور دارند که برای یوونتوس بسیار مهم خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها