کد خبر : 1716158 | 08 آبان 1399 ساعت 09:26 | 69.3K بازدید | 9 دیدگاه

شاگرد سابق منصوریان به تراکتور پیوست(عکس)

هافبک سابق تیم ذوب آهن بعد از جدایی از این تیم با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست تا این فصل را زیرنظر علیرضا منصوریان کار کند.

به گزارش"ورزش سه" حمیدبوحمدان هافبک دفاعی سه فصل گذشته ذوب آهن که سابقه بازی در نفت تهران و نفت مسجدسلیمان را هم در کارنامه اش دارد چند روز قبل به سختی توانست برای جدایی با ذوب آهن به توافق برسد. رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن گفته بود که قصد دارد در صورت جدایی این بازیکن او را با یک بازیکن عوض کند، اتفاقی که برای ذوبی ها نیفتاد  و بوحمدان  به طور رسمی به تراکتور پیوست.

 

 

1539406

 


بوحمدان 31 ساله یک هافبک دفاعی اهل دزفول است که فوتبالش را از نفت مسجدسلیمان شروع و سپس به نفت تهران پیوست. او در تیم های نفت و ذوب آهن سابقه کار با علیرضا منصوریان سرمربی این فصل  تراکتور را دارد. تراکتور در حال حاضر اکبر ایمانی در پست هافبک دفاعی و البته بازیکنانی مثل مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را نیز در اختیار دارد که بارها در تراکتور و تیم ملی بازی در این پست را تجربه کرده اند.


شاید منصوریان با جذب بوحمدان قصد دارد با استفاده از دو هافبک دفاعی متخصص ، آزادی عمل بیشتری را برای سه کاپیتان باتجربه تیم ملی در سال های اخیر در روش بازی اش به وجود بیاورد.

دیدگاه‌ها