کد خبر : 1716162 | 08 آبان 1399 ساعت 09:58 | 35.4K بازدید | 8 دیدگاه

نیمکت نشینی از رگ گردن نزدیک تر است؛

مبارزه گرم عقاب‌های استقلال برای بقا(عکس)

حسینی رقابت با یک دروازه بان ملی پوش و درجه یک را پذیرفته و آنطور که از تمرینات و بازی های دوستانه پیش فصل گزارش می شود رقابتی بس سخت تر و تنگاتنگ تر از رقابت رحمتی و حسینی، در حال وقوع است .

به گزارش ورزش سه ، هواداران استقلال و صد البته خود حسینی خوب یادشان هست که در دوره ای که حسینی با رحمتی برای حضور در ترکیب ثابت رقابت می‌کرد، چقدر خود حسینی زحمت کشید و چه حمایت منصفانه ای هواداران استقلال از او به عنوان یک جانشین خلف برای رحمتی داشتند تا در نهایت شفر او را که تا آن زمان نیمکت نشین بود جایگزین نامی همچون سید مهدی رحمتی کند و او نیز آن چنان خوش درخشید که رکورد کلین شت در لیگ ایران را  در آن زمان به نام خود ثبت کرد.

 

 

 

 

اما مشکل و در واقع افول حسینی از فصلی یا حتی بهتر است بگوییم از روزها و ساعاتی شروع شد که مهدی رحمتی صلاح را در این دید که دیگر در استقلال نباشد. گذشته  از این که امیرحسین فتحی مدیر عامل پیشین استقلال (از اول فصل قبل تا اواسط همان فصل) اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است که " جدایی رحمتی بزرگترین اشتباهم در استقلال بود " که نشان از تاثیر گذاری به غایت مهم رحمتی در استقلال داشت. این جدایی بیش تر از همه بر روند صعودی حسینی تاثیر گذاشت. جایی که دیگر با شروع فصل او هیچ رقیب قدرتمندی را در کنار خود نمی دید  و حالا به سختی می توان بازی هایی در سطح دو فصل پیش از او به خاطر آورد.در بهترین حالت می توان گفت یک روند استاندارد را در فصل قبل و در طی رقابت های مختلف از او شاهد نبوده ایم .

 

اما قصه این فصل با آمدن سنگربانی همچون رشید مظاهری به استقلال، قصه علی حده ای است. مظاهری ای که ملی پوش است و آنقدر در ذوب آهن و دست آخر در تراکتور خوش درخشید که هیچ مربی ای برای خرید او به مدیر عامل تیمش نه نمی گفت. مظاهری که با توجه به اتفاقات اخیر بین و او تراکتور و نحوه جدایی، و مسائلی که براو گذشته است پیش از پیش انگیزه ی رقابت برای درخشش در استقلال دارد.

 

 

 


جذب مظاهری توسط استقلال همچون شمشیر دو لبه ای برای حسینی بود. یا باید رقابت با او را می پذیرفت یا غزل خداحافظی سر می داد و راهی را می رفت که معلوم نبود از کجا سر دربیاورد. ابتدا حسینی به محض قطعی شدن جذب رشید مظاهری پست های خود در اینستاگرام با لباس استقلال را پاک کرد و سپس در قالب پستی عنوان کرد که پاک کردن پست هایش ربطی به جذب دروازه‌بان ندارد و اینکه باشگاه هم حق دارد با هر دروازه‌بانی مذاکره کند و پاک کردن پست هایش را مربوط به ناراحتی خود از کیفیت فنی خود دانست.او اما در نهایت با این موضوع کنار آمد و به میدان برگشت. 


حالا حسینی رقابت با یک دروازه بان ملی پوش و درجه یک را پذیرفته و آنطور که از تمرینات و بازی های دوستانه پیش فصل گزارش می شود رقابتی بس سخت تر و تنگاتنگ تر از رقابت رحمتی و حسینی، در حال وقوع است و محمود فکری هم با بازی دادن های یک نیمه ای به هر یک از آن ها استادانه به هر دو یادآوری می کند که هر دوی شما از نگاه کادر فنی شانسی برابر برای حراست از آشیانه استقلال دارید و این میدان، میدان رقابت است ولاغیر.

دیدگاه‌ها