کد خبر : 1716164 | 08 آبان 1399 ساعت 10:04 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

دنیلو:

مقابل بارسا سازمان یافته بودیم اما هجومی نه

دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس معتقد است که این تیم باید در مقابل تیم‌های بزرگی مثل بارسلونا عملکرد هجومی تری از خود ارائه دهد.

مقابل بارسا سازمان یافته بودیم اما هجومی نه

به گزارش "ورزش سه"،  یوونتوس در این فصل نتایج پرفراز و نشیبی کسب کرده و شاگردان آندره آ پیرلو تا به اینجا نتوانسته اند انتظارات هواداران بیانکونری را برآورده کنند. یووه بعد از عملکرد نه چندان خوب در هفته‌های ابتدایی سری آ، شب گذشته از سری مسابقات هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا بود و در نهایت با دو گل از این تیم شکست خورد.

 

دنیلو، مدافع برزیلی یووه درباره شکست این تیم مقابل بارسلونا گفت: " ما کاملا سازمان یافته بودیم اما نتوانستیم عملکردی تهاجمی مقابل بارسلونا ارائه دهیم و همین موضوع کار را مقابل چنین تیمی دشوار می‌کند. تا کنون لحظات خوبی را پشت سر گذاشته ایم اما در این فصل هنوز در یک مسابقه کامل خوب بازی نکرده ایم.

 

 

1539414

 

 

ما باید پیشرفت کنیم، یک گام رو به جلو برداریم و از نظر ذهنی قوی تر شویم. این موضوع در برابر تیم‌های قدرتمند بسیار مهمتر است."

 

دنیلو در ادامه گفت: " ما احتیاج داریم که بیشتر مورد آزمایش قرار بگیریم اما باید نتایج را نیز به آنها اضافه کنیم. ما باید هر طور که شده در بازی بعدی برنده باشیم."

دیدگاه‌ها