کد خبر : 1716165 | 08 آبان 1399 ساعت 10:07 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

دیدار نهایی جام پادشاهی سعودی شاید با حضور تماشاگران

النصر-الهلال؛ فینال ناکامان لیگ قهرمانان

فینال جام پادشاهی کشور عربستان که قرار است بین دو تیم مطرح این کشور الهلال و النصر برگزار شود ممکن است با حضور تماشاگران همراه باشد.

به گزارش"ورزش سه" تیم های الهلال و النصر به فینال جام پادشاهی کشور عربستان صعود کردند تا یکی ازحساس ترین مسابقات باشگاهی این کشور رقم بخورد. اتفاقی که مسئولان ورزش این کشور را به تکاپو انداخته تا بتوانند این بازی بسیار مهم را با حضور تماشاگران برگزار کنند. 


روزنامه الجزیره سعودی در این رابطه گزارشی را منتشر کرد که مسئولان ورزش عربستان در حال بررسی اجازه ورود تماشاگران تا ظرفیت 40 درصد ورزشگاه هستند. 

 

 

1539415

 


فینال رقابت های جام پادشاهی کشور عربستان بین تیم های الهلال و النصر یک ماه دیگر در ریاض برگزار می شود. الهلال در مرحله نیمه نهایی و در مجموع دو بازی تیم ابها را شکست داد. الهلال که در بازی رفت با ابها یک ، یک مساوی کرده بود در بازی برگشت این تیم را با دو گل سالم الدوساری و سباستین جووینکو شکست داد. 

 

 

1539416

 


النصر نیز در دو بازی رفت و برگشت توانست رقیب همیشگی و قدیمی اش الاهلی را شکست بدهد. در بازی رفت با گل های مارتینز و عبدالفتاح عسیری توانست حریف را شکست بدهد و در بازی برگشت نیز بازی با گل های پتروس و مارتینز برای النصر و عمر السوما برای الاهلی با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید. 

 

 

1539417

 


النصر و الهلال 4 بار در این فصل با هم دیدار خواهند کرد . دو بازی در لیگ ، یک فینال جام پادشاهی و یک سوپرجام چرا که الهلال قهرمان و النصر نایب قهرمان لیگ عربستان شده بودند. 


الهلال و النصر دو تا از بزرگترین باشگاه های فوتبال عربستان هستند هرچند النصر در سال های اخیر بیشتر زیر سایه آبی ها بوده اما آن ها در لیگ قهرمانان امسال عملکرد بهتری داشتند و تا نیمه نهایی رسیدند هرچند در نهایت با شکست مقابل پرسپولیس از مسابقات کنار رفتند.

دیدگاه‌ها