کد خبر : 1716180 | 08 آبان 1399 ساعت 11:09 | 130.4K بازدید | 6 دیدگاه

سند جدید از خشم بنزما نسبت به وینیسیوس(عکس)

تصاویر جدیدی منتشر شده که نشان می دهد به نوعی صحبت های اخیر درباره عصبانیت بنزما از وینیسیوس جدی بوده است.

سند جدید از خشم بنزما نسبت به وینیسیوس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه شب دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را مقابل مونشن‌گلادباخ انجام داد و نهایتاً با تساوی 2-2 در برابر این تیم متوقف شد.

 

چند ساعت بعد از پایان بازی اما ویدئویی منتشر و ادعا شد که کریم بنزما در بین دو نیمه با فرلاند مندی درباره وینیسیوس جونیور صحبت کرده است. در واقع گفته شد که بنزما از مدافع فرانسوی درخواست کرده که به وینیسیوس خیلی پاس نداد چرا که معتقد بوده این برزیلی بر علیه رئال بازی می کند.

 

 

1539165

 

 

پس از پایان بازی آمار نشان می داد که کریم بنزما در نیمه دوم حتی یک پاس هم برای وینیسیوس ارسال نکرده است. این در حالی بود که مهاجم فرانسوی در نیمه اول سه بار این کار را انجام داده بود. با این حال تصاویر جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد کریم‌بنزما بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم با وینیسیوس صحبت کرده است.

 

هنگامی که وینیسیوس و بنزما برای شروع نیمه دوم وارد زمین می شوند در حال صحبت کردن هستند و در همین حال فرلاند مندی نیز به جمع آنها اضافه می‌شود. در واقع اینطور به نظر می آید که بنزما به شکل انتقادی با ستاره برزیلی صحبت می‌کند و مندی نیز به شکل میانجی گرانه بین این دو نفر قرار می گیرد.

 

 

1539436

دیدگاه‌ها