کد خبر : 1716187 | 08 آبان 1399 ساعت 11:55 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

هیجان زدگی کلوپ از بهبود حال هوادار معروف لیورپول

یورگن کلوپ از بهبود وضعیت شان کاکس هوادار معروف لیورپول ابراز خشنودی کرد.

هیجان زدگی کلوپ از بهبود حال هوادار معروف لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، سه فصل پیش در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و قبل از دیدار حساس لیورپول و رم در استادیوم آنفیلد، درگیری شدیدی بین هواداران دو تیم خارج از استادیوم ایجاد شده بود که در نهایت یک هوادار 53 ساله که صاحب 2 فرزند نیز بود بر اثر جراحت راهی بیمارستان شده بود.

 

 

1539448

 

 

این هوادار که شان کاکس نام داشت مدتی را در حالت کما به سر برد و حتی تا آستانه مرگ نیز پیش رفت اما در نهایت به شکل معجزه آسایی از وضعیت کما خارج شد و از مرگ نجات یافت. این هوادار لیورپول اما پس از آن اتفاق دچار معلولیت شد؛ اتفاقی که او را مجبور کرده که روی ویلچر بنشیند.

 

یورگن کلوپ که اخیراً با این هوادار معروف لیورپول دیدار کرده بود حالا در جدیدترین مصاحبه خود اتفاق رخ داده برای کاکس را یادآوری کرده و می‌گوید: " نمی توانم خیلی خوب در این باره صحبت کنم. در آن لحظات متوجه شدم که فوتبال اهمیت کمی دارد. آن روز را خیلی خوب به یاد ندارم اما هنگامی که فهمیدم کاکس خیلی بهتر شده و به آنفیلد می آید تا بازی ما را ببیند، بسیار هیجان زده شدم. من خاطرات بسیار خوبی از آن روز دارم و حالا بسیار خوشحال هستم که او نسبت به قبل خیلی بهتر هم شده است."

 

 

1539447

 

 

مارتینا، همسر شان کاکس اخیراً کتابی را درباره همین اتفاقات منتشر کرد. یورگن کلوپ در این باره نیز گفت: " من می‌خواستم در مراسم رونمایی از این کتاب حضور داشته باشم اما مسائل مربوط به ویروس کرونا اجازه نداد. با این حال بعد از این اتفاقات به ایرلند خواهم آمد و کتاب خریداری شده توسط تمام افراد را امضا خواهم کرد. البته من فقط کتاب هایی که جدیدا خریداری شده را امضا می کنم.

 

من 53 ساله هستم و می دانم که مادرم تا به اینجا بزرگترین رهبر زندگی من بوده است. مارتینا می‌داند که تا به اینجا چه کار بزرگی انجام داده و خانواده‌اش به او افتخار می کند."

دیدگاه‌ها