کد خبر : 1716196 | 08 آبان 1399 ساعت 13:25 | 42K بازدید | 3 دیدگاه

اتهام باورنکردنی رئیس لالیگا به جوزپ بارتومئو

خاویار تباس، رئیس لالیگا معتقد است که تصمیمات جوزپ بارتومئو تحت تاثیر رئیس باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز قرار داشته است.

اتهام باورنکردنی رئیس لالیگا به جوزپ بارتومئو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تاریخی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ که چندی پیش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رخ داد، هواداران تیم کاتالانی خواهان تغییر و تحولات مدیریتی در این تیم شدند اما جوزپ بارتومئو هرگز زیر بار این انتقادات نرفت و به کار خود در بارسا ادامه داد.

 

با این حال طی روزهای گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره جوزپ بارتومئو از مدیریت باشگاه بارسلونا استعفا داد تا بالاخره این کابوس برای هواداران بلوگرانا خاتمه پذیرفته باشد. بارتومئو اما در بخشی از صحبت های خود اعتراف کرد که بارسلونا تا حدود زیادی در رابطه با برگزاری سوپر لیگ اروپایی موافقت خود را اعلام کرده بود.

 

 

1539456

 

 

خاویر تباس، رئیس لالیگا اما جزو آن دسته از افرادی است که کاملاً با برگزاری سوپرلیگ اروپایی مخالف است و حالا این صحبت‌های بارتومئو با واکنش او روبرو شده است. تباس در این باره گفت: " من معتقدم که بارتومئو تحت تاثیر فلورنتینو پرز قرار داشت و توسط او هدایت می‌شد. چنین لیگی مدت‌ها رویای رئیس باشگاه رئال مادرید بوده است. او مدت زمان زیادی روی این لیگ کار کرده و اصلا چیز جدیدی نیست. با این حال این یک اشتباه جدی است چرا که پرز پیامدهای مالی ناشی از برگزاری این لیگ را درک نمی کند."

 

دیدگاه‌ها