کد خبر : 1716198 | 08 آبان 1399 ساعت 13:26 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکن می‌داند رحمتی از او چه می‌خواهد؛ 

جعفری: مگر کرونا با یک هفته تعطیلی می‌رود؟

مدافع تیم فوتبال شهرخودرو معتقد است تعویق بازی‌های لیگ برتر فقط باعث فشرده‌تر شدن بازی‌ها و سخت‌تر شدن کار برای بازیکنان می‌شود.

جعفری: مگر کرونا با یک هفته تعطیلی می‌رود؟

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال شهرخودرو که در میانه‌های لیگ نوزدهم به این تیم پیوست، در گفتگویی با "ورزش سه"، در رابطه با حضور مهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید تیم بیان کرد: مهدی رحمتی طی این مدتی که کار می‌کند نشان داد که صاحب سبک و برنامه است. خیلی مهم است که هر فردی در مربیگری هدف و سبک داشته باشد. بازیکن دوست دارد، بداند مربی از او چه چیزی می‌خواهد و خدا را شکر مهدی رحمتی با تجربه هایی که کسب کرده، می‌دانیم از ما چه چیزی می‌خواهد و امیدوارم امسال سال خوبی در کنار مهدی رحمتی داشته باشیم.


مدافع راست سابق سپاهان در رابطه با شرایط شهرخودرو عنوان کرد: تیم جوان داریم که بازیکنان با تجربه هم در آن حضور دارند. جنسمان جور است و فقط نیاز به هماهنگی داریم.


جعفری با اشاره به بازی های لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: خب در مسابقات آسیایی نتوانستیم بازیکنان جدید را ببریم. ما با 14 ، 15 نفر رفتیم و چند بازیکن را از دست داده بودیم. به نظرم در هر 4 بازی خوب بازی کردیم و به خصوص در دو بازی اول می‌توانستیم برنده بازی باشیم. بازی اول مقابل الشباب الاهلی را باید می بردیم. با این حال تجربه خوبی بود و به اعتماد به نفس تیم کمک کرد. الان هم اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و با چند بازی دوستانه دیگر سرحال و قبراق آماده شروع لیگ هستیم.


از حسن جعفری در رابطه با تعویق لیگ پرسیدیم و او با ابراز تعجب از این تصمیم اضافه کرد: دلیلش را هرچه فکر کردیم، نفهمیدیم. واقعا قرار است در یک هفته چه اتفاقی بیفتد و آیا قرار است در طول یک هفته کرونا از بین برود؟ نمی خواهم قضاوت بکنم و حرف هایی را بزنم که بقیه می‌گویند ولی این یک کار الکی بود و دلیلی برای آن وجود نداشت. ما باید بازی ها را طبق برنامه برگزار می کردیم. هیچ اتفاقی قرار نیست که در یک هفته بیفتد. در یک هفته هیچ اتفاقی نمی افتد؛ قرار هم نبوده شهرها قرنطینه شوند یا شاهد اتفاق مشابهی باشیم. من که دلیلش را نفهمیدم. ای کاش دلیلش را شفاف می گفتند که البته نمی گویند. امیدوارم دیگر از این عقب تر نیفتد. اینطوری فشار بازی های فشرده روی بازیکنان بیشتر می شود. اینطوری مدام بازی ها را عقب می اندازند و بازیکنان باید سفرها و بازی های فشرده تری را برگزار کنند.
مدافع راست شهرخودرو که سابقه زیادی در مشهد دارد و یکی از بازیکنان قدیمی این تیم به شمار می رود، در مورد قرعه کشی لیگ گفت: واقعا بازی آسانی وجود ندارد. تغییرات و تحولاتی که شده، تیم ها را در یک سطح قرار داده است. 


این بازیکن در مورد ادامه حضور خود در شهرخودرو اینطور توضیح داد: چند پیشنهاد داشتم ولی با باشگاه قرارداد داشتم و اجازه جدایی ندادند و البته خودم هم دوست نداشتم که جدا شوم. امیدوارم امسال بتوانم بهترین بازی هایم را انجام بدهم و برای تیم مثمرثمر باشم.


سوال پایانی در مورد تغییر نسل مربیان بود و جعفری در واکنش به این موضوع گفت: به هر حال نسل عوض می شود. امیدوارم مربیان جدید به روزتر باشند و بتوانند نتیجه بگیرند. که همینطور هم هست. باید البته پشت این بها دادن تفکر هم باشد که باعث نابودی نشود. امیدوارم تمام مربیان جدیدی که کارشان را شروع کرده‌اند، موفق باشند و افکار جدید را وارد فوتبال ما کنند.

دیدگاه‌ها