کد خبر : 1716234 | 08 آبان 1399 ساعت 15:15 | 19.3K بازدید | 1 دیدگاه

موج انتقادات از گریزمان به فرانسه رسید

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا هنوز نتوانسته در فصل جاری برای آبی اناری ها گلزنی کند.

موج انتقادات از گریزمان به فرانسه رسید

به گزارش "ورزش سه"، شرایط آنتوان گریزمان در بارسا مطلوب نیست. گریزمان پس از ناکامی در 4 بازی ابتدایی بارسا در لالیگا، در اولین بازی بارسا در لیگ قهرمانان برابر فرانس واروش هم 90 دقیقه روی نیمکت بود و شانس بازی را پیدا نکرد.

 

 

1538470

 

 

او برابر رئال در ال کلاسیکوی رفت لالیگا نیز روی نیمکت بود و اواخر بازی به جای آنسو فاتی شانس حضور در میدان را پیدا کرد و البته نتوانست کار خاصی انجام دهد. پس از ال کلاسیکو نشریه اکیپ به انتقاد از بارسلونا پرداخت و از گریزمان خواست که این تیم را ترک کند.

بسیاری تغییر پست او در ترکیب بلوگرانا را علت اصلی این افت فاحش می دانند.  برای اولین بار از فصل 15-2014 است که گریزمان در 5 هفته نخست لالیگا موفق به گلزنی نشده است.

 

 

1539450

 

 

او شب گذشته در بازی برابر یوونتوس اما از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و یک توپ او با بدشانسی به تیر خورد و یک موقعیت خوب گلزنی را هم در نیمه دوم از دست داد. رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی از گریزمان حمایت کرد ولی در فرانسه همچنان مورد انتقاد قرار دارد.

 

کانال پلاس پس از اتمام بازی بارسا و یوونتوس در گزارشی انتقادی، گریزمان را چه در بارسا و چه در تیم ملی فرانسه بازیکنی خنثی خواند. اینکه هرچند گریزمان در بازی اخیر فرانسه توانست گلزنی کند ولی وضعیت بد او در بارسا روی کیفیتش به شکلی واضح تاثیر منفی گذاشته است. کانال پلاس هم به گریزمان توصیه کرد تا بارسا را ترک کند تا با پیوستن به تیمی دیگر بتواند احیا شود.

 

 

دیدگاه‌ها