کد خبر : 1716252 | 08 آبان 1399 ساعت 18:00 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

ساری در آستانه توافق با یوونتوس برای فسخ قرارداد

مائوریتزیو ساری و باشگاه یوونتوس این روزها در حال مذاکره برای فسخ رسمی قرارداد هستند.

ساری در آستانه توافق با یوونتوس برای فسخ قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری بعد از قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا با چلسی و تنها پس از یک فصل حضور در تیم لندنی، از این جمع جدا شد و در تابستان گذشته هدایت باشگاه یوونتوس را برعهده گرفت تا یک بار دیگر به فوتبال ایتالیا بازگشته باشد.

 

 

1517773

 

 

کمتر کسی گمان می کرد که دوران حضور سرمربی ایتالیایی در بیانکونری به یک سال هم نرسد. ساری اگرچه با یوونتوس به مقام قهرمانی رقابت‌های سری آ دست یافت و نهمین اسکودتوی متوالی را با این تیم کسب کرد اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا آن هم مقابل تیم نه چندان مدعی مثل لیون باعث شد که این سرمربی از هدایت بانوی پیر برکنار شود.

 

از قرارداد ساری با یوونتوس دو سال دیگر باقی بود و او تا زمانی که هدایت تیمی جدید را برعهده بگیرد، دستمزدش را از یووه دریافت خواهد کرد ولی هم باشگاه یوونتوس و هم سازی به دنبال توافق بر سر فسخ قرارداد هستند.

 

 

1514739

 

 

پیوستن ساری به تیمی دیگر و شروع پروژه ای جدید تا زمانی که او تحت قرارداد با یوونتوس است، به سادگی نخواهد بود و یووه هم تمایل ندارد در شرایط اقتصادی فعلی زیر بار دستمزد بالای ساری برود.

طبق گزارش منابع ایتالیایی، مذاکرات مدیر برنامه های ساری با یوونتوس پیشرفت خوبی داشته و به نظر خیلی زود بر سر فسخ توافق خواهند کرد تا به این ترتیب ساری و یووه دیگر هیچ تعهدی به یکدیگر نداشته باشند. به این ترتیب تا چندی دیگر احتمالا باید منتظر دیدن ساری روی نیمکت مربیگری باشیم.

 

دیدگاه‌ها