کد خبر : 1716260 | 08 آبان 1399 ساعت 18:40 | 82.9K بازدید | 12 دیدگاه

مسیر سختی داریم و کمک می‌خواهیم

سمیعی: پنج هدف دارم؛ اولی قهرمانی در آسیا!

سمیعی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس پنج برنامه و هدف خود را تبیین کرد.

سمیعی: پنج هدف دارم؛ اولی قهرمانی در آسیا!

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس سرانجام مدیر خود را شناخت؛ جعفر سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش. او ساعتی پس از ورود به باشگاه پرسپولیس، مصاحبه ای را انجام داده و اهداف پنج گانه خود را بیان کرده است: «قهرمانی آسیا، عرضه سهام باشگاه در بورس، مبارزه با فساد، تشکیل کمیته فنی و کمک از پیشکسوتان». گفتگوی او را در ادامه می‌خوانید:

 

هدف اول؛ قهرمانی آسیا
من برای تحقق پنج هدف به پرسپولیس آمده‌ام، هدف اول ایجاد شرایط لازم برای کسب قهرمانی آسیاست که در این مسیر همه اقدامات لازم در حوزه مدیریتی و پشتیبانی انجام می شود.

 

* هدف دوم؛ عرضه در بورس
هدف دوم و مهمی که دارم ورود باشگاه پرسپولیس به بازار سرمایه و فرآیند خصوصی سازی است که با قدرت روندی که شروع شده را ادامه می دهم تا این اتفاق تاریخی به سرعت انجام شود.

 

* هدف سوم؛ مبارزه با فساد
متاسفانه یکی از اتفاقات تلخ اطراف باشگاه که آرامش تیم و باشگاه را بهم زده، حضور باندهای فساد است که با همه توان با این پدیده شوم مبارزه خواهم کرد.

 

* هدف چهارم؛ تشکیل کمیته فنی
به سرعت کمیته فنی با نظر و همفکر پیشکسوتان، کمیته انضباطی با نظر حقوقدانان ورزشی و کمیته اقتصادی با کمک فعالان اقتصاد ورزشی و به منظور تامین منابع مالی تشکیل می شود و البته کانون هواداران نیز با رویکرد تعاملی تقویت خواهد شد.

 

* هدف پنجم؛ استفاده از پیشکسوتان
متاسفانه ظرفیت ها موجود در جمع پیشکسوتان و هواداران برای مباحثی همچون توسعه و تقویت فوتبال پایه همچنین ظرفیت های موجود در بین هواداران برای اقدامات فرهنگی و اقتصادی مغفول مانده، به همین منظور، برنامه ویژه ای برای استفاده از این ظرفیت ها داریم.

 

* در این مسیر سخت کمک می‌خواهم
لازم می دانم از زحمات همه مدیران پیشین باشگاه به ویژه آقای رسول پناه تشکر کنم و از همه پیشکسوتان و هواداران و اهالی رسانه می خواهم در مسیر سختی که در پیش است، کمک کنند.

دیدگاه‌ها