کد خبر : 1716270 | 08 آبان 1399 ساعت 19:49 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: تکلیفم با این تیم فردا مشخص می شود

سرمربی پیکان تهران می گوید احتمال جدایی اش از این تیم بیشتر از ماندنش است.

ویسی: تکلیفم با این تیم فردا مشخص می شود

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی درباره اختلافش با مدیران پیکان و این موضوع که 3 روز است در تمرینات تیمش حاضر نیست، بیان کرد: من نه برکنار شده ام و نه تیم را رها کرده ام. خواسته هایی از باشگاه داشتم که مدیران امروز و فردا می کردند و انجام ندادند. من هم 3 روز سر تمرین نرفتم تا خواسته هایم اجرایی شود. به هر حال در هر خانواده ای چنین مسائلی وجود دارد اما اگر قرار بر حل نشدن آنها باشد، بهتر است کار را ادامه ندهیم و دوطرف دوستانه از هم جدا شوند و جنگ و دعوایی نباشد.


وی ادامه داد: داستان هایی پیش آمد که واقعا اذیت شدم. می خواستم حل کنم اما دیدم نمی شود. اگر این مشکلات حل شد، برمی گردم و کار می کنم اما اگر نه که دیگر نمی شود. 


سرمربی پیکان درباره اینکه آیا دخالت های مدیرروستا عامل جدایی اش است ، تاکید کرد: سرپرست تیم اقای مدیرروستا است و باید روی نیمکت بنشیند. مشکلی از این بابت نیست. اینها بزرگان فوتبال هستند و اگر به ما کمک هم کنند خوشحال می شویم.مشکلات ما چیزهای دیگری است که در فلسفه کاری من نمی گنجد. شاید یک مربی دیگر این مساله را قبول کند. اشکالی هم ندارد. دنبال جنگ و خونریزی نیستیم. من 6 ماه است کار می کنم و همه تلاش کردند تا تیم در لیگ برتر بماند. امیدوار بودیم امسال تیم آسیایی ببندیم اما اگر از اول قرار باشد اینطور باشد، اگر الان جدا شوم خیلی بهتر است تا اینکه بخواهم هفته هفتم یا هشتم بروم و یک مربی دیگر بیاید. 


ویسی در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: امیدوارم به رسانه ها و مردم چیزهای دیگری نگویند که همه چیز خراب شود. آنوقت من مجبور می شوم حرف هایی بزنم که واقعیت ها را رو کنم.در اصل من می گویم قرار بر جدایی است دوستانه و مهربانانه باشد. به هر حال در این فوتبال با هم هستیم. با این حال اگر کسی مصاحبه ای کند و بخواهد مرا مقصر بداند آنوقت می دانم چه چیزهایی را بگویم. الان به احترام هیات مدیره، باشگاه پیکان و آقای اکبر محمدی سکوت می کنم. او را دوست دارم و می تواند مدیرموفقی باشد و برایش احترام قائلم. اما نباید اذهان عمومی را سمت من بیاورم.

 

1520001


وی افزود: جدایی ام از پیکان هنوز قطعی نیست اما تا فردا ظهر مشخص می شود. 


سرمربی پیکان با اشاره به زحماتی که برای پیکان کشیده گفت: فوتبال همین است. شغل ما این است و شما می بینید آقای قلعه نویی بزرگ ترین مربی ایران 4 سال در 4 تیم مختلف کار می کند. او بزرگترین افتخارات ایران را دارد اما اتفاقاتی می افتد که تیمش را تغییر بدهد.


ویسی همچنین خاطرنشان کرد: فکر کنم جدایی من از پیکان احتمالش از ماندنم بیشتر است. فقط دوست ندارم توپ را در زمین من بیندازند و مردم ذهنشان به طرفی برود که عبدالله مقصر بوده است. چون چنین چیزی نیست. 
وی در پایان گفت: همین که فاصله زیادی تا فصل نمانده هم شیطنت است. به هر حال موضوعات پیش می آید. من چند پیشنهاد داشتم اما با پیکانی ها استارت زدم.الان که پیشنهادی ندارم. هیچ کس این کار را نمی کند که الان رها کند و برود. 10 روز دیگر باید پول از باشگاه بگیرم. من منفعت خودم را در نظر نگرفتم و منافع باشگاه را در نظر دارم.

دیدگاه‌ها