کد خبر : 1716271 | 08 آبان 1399 ساعت 20:00 | 37.3K بازدید | 1 دیدگاه

ناراحتی ناگلزمان از شوخی با لباسش؛ مانکن نیستم

یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش بعد از شکست سنگین مقابل منچستریونایتد به شوخی خبرنگاران با کت و شلوارش واکنشی عصبانی نشان داد و گفت مربی فوتبال است نه مانکن.

ناراحتی ناگلزمان از شوخی با لباسش؛ مانکن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش بعد از آنکه تیمش در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد با شکست سنگین 5-0 مواجه شد وقتی مقابل خبرنگاران قرار گرفت با سوالات طنز آمیز آنها درباره لباسش مواجه شد اما به این شوخی ها واکنشی عصبی نشان داد و گفت مربی فوتبال است نه مانکن.

 

1539517

 

لایپزیش که از شروع فصل جاری تا دیشب شکست نخورده بود مقابل یونایتد شکستی سنگین را تجربه کرد. بازیکنان لایپزیش در بازی دیشب دو تیم کم فروغ بودند و شاید همین باعث شد کت و شلوار سرمربی شان ناگلزمان در کنار خط بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. مربی جوان لایپزیش با کت و شلوار طرح چهارخانه سیاه و سفید و کروات نقره ای و شلوار و پیراهن مشکی خود مورد توجه بینندگان مسابقه و خبرنگاران قرار گرفت.

 

1539442

 

در پایان بازی زمانی که خبرنگار شبکه اسکای آلمان به سراغ ناگلزمان رفت و گفت لباس او بعد از این باخت در کمد لباسهایش به عنوان لباس شانس در نظر گرفته نخواهد شد سرمربی جوان لایپزیش در پاسخ گفت: " اینقدر درباره لباس من صحبت نکنید. من اینطور لباس می پوشم. من مربی فوتبال هستم نه مانکن".

 

 

دیدگاه‌ها