کد خبر : 1716293 | 08 آبان 1399 ساعت 22:43 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی روی پوستر بازی حساس العربی(عکس)

تصویر یکی از دو ستاره ایرانی العربی روی پوستر دیدار این تیم برابر المرخیه دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، العربی که طی سه مسابقه اخیرش با درخشش بازیکنان ایرانی توانسته از شرایط نه چندان خوب اول فصل فاصله بگیرد و در سه دیدار متوالی شکست‌ناپذیر بماند، فردا شب نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۲۰ جام امیر قطر را برابر المرخیه دسته اولی برگزار می‌کند.

 

مهرداد محمدی که فصل گذشته ۸ گل در ۲۸ مسابقه لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند و ۵ پاس گل در این رقابت‌ها داد، پس از پیوستن به العربی در نقل و انتقالات تابستانی نتوانست روند خوب خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد ولی به مرور زمان این بازیکن در ترکیب باشگاه جدیدش جا افتاد و اکنون تبدیل به یکی از مهره‌های تاثیرگذار شده است.

 

1539558

 

محمدی پس از ناکامی در گلزنی طی سه مسابقه لیگ ستارگان، در دو هفته ابتدایی فصل ۲۱-۲۰۲۰ جام ستارگان توانست دروازه تیم‌های الاهلی و ام‌صلال را باز کند و با این دو گل، روند خوبش در قطر شروع شود.

این ستاره ایرانی العربی پس از به ثمر رساندن ۳ گل طی دو هفته اخیر لیگ ستارگان قطر که تیمش را صاحب ۴ امتیاز در دو مسابقه کرده، حالا امیدوار به درخشش در بازی فردا شب در استادیوم عبدالله بن خلیفه مقابل المرخیه است تا تیمش را به بازی فینال جام امیر قطر برساند.

 

نمایش خوب محمدی در العربی موجب شده تا صفحه مجازی جام ستارگان، او را به‌عنوان یکی از سه چهره شاخص تیمش در دیدار با المرخیه معرفی کند که البته در این بین نام مهدی ترابی، دیگر بازیکن ایرانی العربی دیده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها