کد خبر : 1716321 | 09 آبان 1399 ساعت 08:28 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

روحیه بالای محمدی برای بازی در امیرکاپ؛

ترابی در تمرین العربی رویت نشد(عکس)

تصویر یکی از دو بازیکن ایرانی در تمرین العربی قطر دیده نشد تا احتمال غیبت او برابر المرخیه وجود داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی پس از حضور ثابت در دو مسابقه العربی برابر الریان و ام‌صلال که با یک تساوی در جام ستارگان قطر و یک پیروزی در لیگ ستارگان برای تیمش همراه بود، در دیدار اخیرشان مقابل الوکره به میدان نرفت.

 

ستاره سابق پرسپولیس پس از نمایش خوبی که مقابل ام‌صلال در هفته چهارم لیگ ستارگان داشت و حملات زیادی ایجاد کرد، دقیقه ۸۵ این دیدار به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ساق پای چپ تعویض شد و در بازی اخیرشان هم بخاطر مصدومیت غایب بود.

 

 

1539606

 

 

هیمیر هالگریمسون، سرمربی ایسلندی العربی ابراز امیدواری کرده بود بتواند از تمام بازیکنانش به ویژه ستاره‌های ایرانی که این فصل به جمع آنها اضافه شدند در دیدار جمعه شب مقابل المرخیه بهره ببرد ولی ظاهرا مهدی ترابی نمی‌تواند در این بازی حضور داشته باشد.

 

العربی از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۲۰ جام امیر قطر به مصاف تیم دسته اولی المرخیه خواهد رفت و امیدوار است با برتری در این مسابقه فینالیست شود و به یک قدمی کسب جام برسد.

 

 

1539605

 

 

در آخرین تمرین العربی قطر پیش از دیدار با المرخیه، مهرداد محمدی که این هفته‌ها نمایش فوق‌العاده‌ای برای تیمش ارائه داده و توانسته ۳ گل در دو مسابقه اخیرشان بزند، با روحیه بالایی حضور داشت ولی تصویری از مهدی ترابی در تمرینات گروهی مشاهده نشد تا احتمال غیبت او در این بازی به وجود بیاید.

دیدگاه‌ها