کد خبر : 1716333 | 09 آبان 1399 ساعت 11:00 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

دست و دل‌بازی یونایتد برای اغوای ستاره ترک میلان

منچستریونایتد برای راضی کردن هاکان چالهان‌اوغلو ستاره میلان برای پیوستن به این تیم در فصل آینده به او گفته اند دستمزد فعلی‌اش در روسونری را دو برابر خواهند کرد.

دست و دل‌بازی یونایتد برای اغوای ستاره ترک میلان

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند باشگاه منچستریونایتد عزم خود را برای جذب هاکان چالهان‌اوغلو ستاره ترکیه‌ای آث میلان جزم کرده و برای اینکه از جذب او در فصل آینده مطمئن باشد حاضر است دست به ولخرجی بزند.

 

1539623

 

بر اساس این گزارشها منچستریونایتد از هم اکنون به چالهان‌اوغلو اطلاع داده که حاضر است دستمزدی معادل دو برابر دستمزد فعلی او در میلان را به ستاره ترک پرداخت کند.

 

این در حالی است که آینده هاکان در میلان هنوز مشخص نیست و با اینکه تا این لحظه قرارداد جدیدی بین او و روسونری امضا نشده ولی این احتمال وجود دارد که میلان در ماه های آینده قراردادی جدید با شرایطی جدید به او پیشنهاد بدهد.

 

1539624

 

در گذشته گفته شده بود پیشنهاد میلان به چالهان‌اوغلو امضای قراردادی جدید به ارزش 3 میلیون یورو بعلاوه پاداش بوده که سه فصل اعتبار داشته باشد. قراردادی که مورد پذیرش او قرار نگرفته. اما حالا یونایتد در تماسی که با ستاره ترکیه ای داشته به او اعلام کرده که حاضر است دو برابر مبلغ پیشنهادی روسونری را در اختیار او قرار دهد.

 

 

دیدگاه‌ها