کد خبر : 1716351 | 09 آبان 1399 ساعت 12:49 | 39.1K بازدید | 4 دیدگاه

شماره ای که به یک دردسر برای رئال تبدیل شده(عکس)

نشریه آاس تیتر اصلی امروز خود را به مشکل رئال مادرید در پست مهاجم نوک اختصاص داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2018 بود که کریستیانو رونالدو بعد از پشت سر 9 سال شگفت‌انگیز در رئال‌مادرید و بردن تمام عناوین ممکن با این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و راهی یوونتوس شد تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا سپری کند.

 

بعد از جدایی فوق ستاره پرتغالی خط حمله رئال مادرید هیچ‌گاه نتوانسته مانند قبل زهر دار ظاهر شود و همواره انتقاداتی از سوی هواداران این تیم نسبت به این موضوع مطرح شده است. این در حالی است که کریم بنزما فصل گذشته گل های زیادی برای لوس بلانکوس به ثمر رساند اما در عین حال بسیاری معتقد هستند که اولا ستاره فرانسوی در بازی‌های بزرگ نمی تواند تاثیر گذار ظاهر شود و از طرف دیگر حضور تنها یک مهاجم در ترکیب تیم زین الدین زیدان چاره ساز نیست.

 

 

1539667

 

 

رئال مادرید در فصل جدید نیز با مشکل گلزنی مواجه بوده است. در واقع به نظر می‌رسد که کریم بنزما نمی‌تواند به تنهایی بار خط حمله این تیم را به دوش بکشد. حالا و در همین رابطه نشریه‌ آاس اسپانیا نیز صفحه اصلی امروز خود را به همین موضوع اختصاص داده و با تیتر "شماره 9 به یک مشکل تبدیل شده" به این موضوع اشاره کرده است.

 

در بخشی از گزارش روی جلد آاس آمده است: " زین الدین زیدان به ماریانو دیاز اصلا اعتماد ندارد و از طرف دیگر عملکرد لوکا یوویچ راضی کننده نیست. این در حالی است که کریم بنزما تا به اینجا تنها دو گل به ثمر رسانده است."

 

 

1539668

دیدگاه‌ها