کد خبر : 1716357 | 09 آبان 1399 ساعت 13:20 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه چیلول: از مشکل روحی نترسید و حرف بزنید

بن چیلول ستاره چلسی می‌گوید به دلیل مشکلات روانی تحت درمان قرار گرفته. او از همه خواست از این بیماری نترسند و درباره آن بدون پرده‌پوشی صحبت کنند.

توصیه چیلول: از مشکل روحی نترسید و حرف بزنید

به گزارش "ورزش سه"، بن چیلول ستاره چلسی در شبکه‌های اجتماعی فاش کرد که به مشکلات روانی مبتلا بوده و به همین خاطر در گذشته تحت درمان قرار گرفته. چیلول به دیگرانی که به مشکلات مشابه مبتلا هستند توصیه کرد از این بابت نترسند و بی پرده‌پوشی درباره مشکلات‌شان صحبت کنند.

 

1539672

 

بن چیلول که در اینستاگرام و توییتر رویهم رفته 915هزار فالوور دارد ماجرای خود را در این شبکه‌های اجتماعی با هوادارانش به اشتراک گذاشت. این ستاره چلسی توضیح داد که نشان دادن آسیب پذیری در محیط فوتبال برایش چقدر دشوار بوده و گفت حل شدن مشکلاتش به او کمک زیادی کرده است.

 

چیلول که بعد از 11سال حضور در لستر امسال تابستان به چلسی منتقل شد در این باره نوشت: " من سال گذشته برهه‌ای را پشت سر گذاشتم که اعتماد به نفسم به شدت کم شده بود و این وضعیت روی زندگی‌ام تاثیر زیادی گذاشت. من در نهایت در این باره با یک نفر صحبت کردم و فهمیدم انجام این کار چه تاثیر مثبتی دارد".

 

1539673

متن منتشر شده از طرف بن چیلول در شبکه های اجتماعی 

 

ستاره چلسی در ادامه گفت: " به خصوص در فوتبال کسی دوست ندارد از خودش نقطه ضعف نشان بدهد. ولی اینکه درباره مشکلات و دشواری‌های زندگی تان با دیگران صحبت کنید خیلی مهم است. امیدوارم کسانی که مشکل دارند این توییت را ببینند و احساس کنند می‌توانند درباره چیزی که آزارشان می‌دهد با دیگران صحبت کنند".

 

 

دیدگاه‌ها