کد خبر : 1716374 | 09 آبان 1399 ساعت 14:10 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت تراشتگن و اومتیتی

2 اتفاق خوب در تمرین گروهی بارسلونا (عکس)

مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسا همراه با ساموئل اومتیتی از روز گذشته به تمرینات گروهی تیمش اضافه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن تابستان امسال تن به جراحی داد تا هفته های ابتدایی لالیگا را از دست بدهد. مصدومیت او مزمن بود و نیاز مبرم به جراحی داشت و با وجود اینکه اخیرا تمرینات انفرادی را شروع کرده ولی به ال کلاسیکوی شنبه گذشته نرسید و بازی مقابل یوونتوس را هم از دست داد.

 

 

1539703

 

 

تراشتگن عصر دیروز مهمترین چهره تمرین بارسلونا بود. گلر آلمانی بالاخره توانست با گروه تمرین کند و احتمالا در فهرست بازی فردای بارسا برابر آلاوس نیز حاضر خواهد بود  که قطعا خبر بسیار خوبی برای رونالد کومان و هواداران بارسلونا خواهد بود.

در غیاب او نتو دروازه بان برزیلی در چارچوب دروازه بارسا قرار گرفت و نمایش های قابل قبولی هم داشت. او در 7 بازی فصل بارسا 6 گل دریافت کرد که سه تایش مربوط به ال کلاسیکو می شود.

 

 

1539704

 

 

دیگر چهره مهم تمرین، ساموئل اومتیتی بود. مدافع فرانسوی بارسا پس از مدت ها به شرایط تمرین روی چمن رسیده است و با توجه به مصدومیت رونالد آرائوخو در بازی با یوونتوس، بهبودی اومتیتی خبر خوبی برای کومان بود. اومتیتی یک بخش از تمرین گروهی را به اتمام رساند و هنوز به کمی زمان بیشتر برای حضور در فهرست بارسا نیاز دارد.

 

دیدگاه‌ها