کد خبر : 1716376 | 09 آبان 1399 ساعت 14:27 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

حمله مالک رایکا به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛ 

نقل‌و‌انتقالات رایکا در گرو پرداخت مطالبات اسکوچیچ

مالک باشگاه رایکا بابل از وضعیت نامناسب این تیم به دلیل بدهی به اسکوچیچ و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات خبر داد.

نقل‌و‌انتقالات رایکا در گرو پرداخت مطالبات اسکوچیچ

به گزارش "ورزش سه"، پیمان منیری یکی از مالکان باشگاه رایکا بابل در رابطه با پرونده طلب دراگان اسکوچیچ از باشگاه خونه به خونه بابل اظهار داشت: ما مجبوریم که طلب آقای اسکوچیچ را پرداخت کنیم تا پنجره نقل و انتقالاتی تیم رایکا باز شود، اما هرگز مسئولینی که تا امروز ما را بازی دادند و با احساسات هواداران تیم رایکا بازی کردند نمی‌بخشم.


وی در ادامه افزود: از آقای استاندار و آقای مدیرکل خواهش کردیم که حداقل در کنار تیم رایکا بابل تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور باشند تا ما دلگرم شویم که برای مسئولان استان مازندران تیم رایکا‌ و فوتبال بابل هم مهم است؛ اما مثل اینکه از نظر این دوستان، رایکا نماینده استان مازندران نیست.


منیری در ادامه گفت: واقعا دلم برای این مردم و هواداران پرشور تیم رایکا می‌سوزد و وقتی می‌بینم فوتبال بخشی از زندگی آنها شده و شبانه روز در فکر آینده تیم شهرشان هستند، سرم را پایین می‌گیرم، اما نمی‌دانم چطور این مسئولین اصلا برایشان مهم نیست که تیمی پرهوادار بنام رایکا در بابل حضور دارد.


مالک باشگاه رایکا بابل در ادامه گفت: آقای استاندار در آخرین جلسه‌ای که در ساری برگزار شد به آقای رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران دستور دادند که جلسه ای را با آقای اسکوچیچ برگزار کنند، اما حالا و با گذشت دو هفته هیچ کاری انجام نشده است و دیگر کسی جوابگوی ما نیست.

 

پیمان منیری مالک باشگاه رایکا بابل با طعنه به رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران حرف هایش را از سر گرفت و عنوان کرد: آقای رنگرز بازی با افکار عمومی دیگر بس است و لطفا دست از نمایش و وعده های تو خالی بردارید و اگر واقعا برای ورزش استان مازندران احترام قائل هستید به داد تیم رایکا برسید تا تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور از بین نرود.

 

اسکوچیچ دو سال پیش هدایت خونه به خونه بابل را در نیم فصل دوم مسابقات برعهده داشت و در هفته پایانی از صعود بازماند. پس از این ناکامی بود که مالک وقت باشگاه رفته رفته قید تیم‌داری در فوتبال را زد و امتیاز خونه به خونه را واگذار کرد.

دیدگاه‌ها