کد خبر : 1716390 | 09 آبان 1399 ساعت 15:17 | 31.5K بازدید | 3 دیدگاه

تقابل با ژنرال بعد از جنجال نقش جهان

پرسپولیس - گل گهر؛ این بازی دوستانه نیست!

پرسپولیس فردا قرار است در دیداری تدارکاتی به مصاف گل گهر سیرجان برود که این بازی از جهاتی می‌تواند جنجالی و حساس هم تلقی شود.

پرسپولیس - گل گهر؛ این بازی دوستانه نیست!

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان یحیی گل محمدی در سومین دیدار تدارکاتی خود در مسیر آماده سازی پیش فصل، تقابل با گل گهر سیرجان را پیش رو دارند؛ تیمی که هدایت آن در این فصل برعهده امیر قلعه نویی خواهد بود.

 

تقابل با امیر قلعه نویی از جهاتی خاص حتی در این بازی تدارکاتی نیز می‌تواند جنجالی و حساس تلقی شود. اتفاقات بازی فصل گذشته پرسپولیس و سپاهان که در استادیوم نقش جهان به انجام نرسید و حواشی آن ماه‌ها ماندگار شد و واکنش‌هایی از سوی هر دو طرف در پی داشت.

 

در بازی فردا هر چند امیر قلعه نویی اینبار روی نیمکت گل گهر سیرجان حاضر شده اما تقابل او با افشین پیروانی و حتی یحیی گل محمدی جالب توجه خواهد بود. پیروانی و امیر قلعه نویی بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان با یکدیگر به تنش خوردند و موضع‌ تندی علیه یکدیگر اتخاذ کردند.

 

اکنون روبرو شدن این دو نفر خصوصا می‌تواند نگاه کنجکاو عکاسان را بابت واکنشی که در این بازی تدارکاتی خواهند داشت را نیز به خود جلب کند. با این حال کاملا قابل پیش بینی خواهد بود که یکی از دو طرف یا هر دو در این بازی از روبرو شدن با هم خودداری کرده و این قهر ادامه یابد.

 

پرسپولیس در دو بازی قبلی تدارکاتی خود مقابل مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی قرار گرفته بود.

دیدگاه‌ها