کد خبر : 1716393 | 09 آبان 1399 ساعت 15:29 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

هفته هشتم لالیگا

رئال مادرید به دنبال صدرنشینی، بارسا در فکر جبران

هفته هشتم رقابت‌های لالیگا از امشب آغاز خواهد شد.

رئال مادرید به دنبال صدرنشینی، بارسا در فکر جبران

به گزارش "ورزش سه"، جدول رقابت‌های لالیگا با نزدیک شدن به هفته هشتم این مسابقات در حال شکل گرفتن است. با این حال هنوز جدول رده‌بندی کمی عجیب و غریب است چرا که دو تیم قدرتمند بارسلونا و سویا در نیمه پایینی جدول قرار دارند. اگرچه آنها 5 بازی انجام داده اند اما در عین حال در سه مسابقه قبلی خود پیروز نشده اند.

 

دیدار بین دو تیم ایبار و کادیز اولین مسابقه ای است که از سری مسابقات هفته هشتم لالیگا انجام می‌شود. این اولین مسابقه محسوب می‌شود که دو تیم در سطح اول فوتبال اسپانیا با یکدیگر برگزار می کند. این در حالی است که تیم باسکی هنوز در هیچ بازی خانگی این فصل پیروز نشده و کادیز هم که به تازگی لالیگا راه یافته عملکرد خوبی تا اینجا داشته است.

 

اولین مسابقه مهم روز شنبه بین دو تیم رئال مادرید و هوئسکا برگزار خواهد شد؛ جایی که مدافع عنوان قهرمانی بعد از پیروزی مهم در ال کلاسیکو به دنبال یک برد دیگر در لالیگا است. رئال هفته گذشته با درخشش سرخیو راموس که پانصدمین بازی خود را در لالیگا انجام داد در مقابل بارسلونا به پیروزی رسید.

 

 

1539716

 

 

در دیگر بازی مهم روز شنبه اتلتیکو بیلبائو و سویا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیمی که به خاطر برگزاری بازی دوستانه پیش از شروع فصل از شناخت خوبی نسبت به یکدیگر برخوردار هستند. تاکنون اوضاع برای هیچ یک از دو تیم خوب پیش نرفته است به خصوص سویا که در سه مسابقه قبلی خود به پیروزی نرسیده است.

 

در یک مسابقه مهم دیگر اوساسونا میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. تیم ایالت پامپلونا به طور قطع کار دشواری مقابل روخی بلانکو پیش رو خواهد داشت چرا که شاگردان دیگو سیمئونه فعلاً تنها تیم بدون باخت رقابت‌های لالیگا محسوب می‌شوند.

 

 

1539717

 

 

همچنین در مسابقه پایانی شنبه بارسلونا مهمان آلاوس خواهد بود. تیم رونالد کومان بعد از شکست در ال کلاسیکو به دنبال جبران است و البته این را هم باید بدانند که پابلو ماچین، سرمربی آلاوس همواره نتایج خوبی مقابل بارسا کسب کرده و همین موضوع می تواند یک چالش سخت پیش روی سرمربی هلندی بلوگرانا باشد.

 

در اولین مسابقه روز یکشنبه اما رئال بتیس میزبان الچه خواهد بود. دو تیمی که در اواسط جدول قرار گرفته اند اما به طور قطع شاگردان مانوئل پیگرینی به دنبال پیروزی در مسابقه خانگی و صعود به رتبه های بالاتر هستند. همچنین در یک بازی دیگر سلتاویگو میزبان رئال سوسیداد خواهد بود. سوسیه داد در حال حاضر از بالاترین اعتمادبه‌نفس ممکن برخوردار است چرا که فعلاً در صدر جدول قرار دارد.

 

 

1539715

 

 

گرانادا و لوانته دیگر مسابقه روز یکشنبه محسوب می‌شود. این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که گرانادا نتایج فوق‌العاده ای کسب کرده و فعلا در جایگاه سوم قرار دارد و لوانته نیز بعد از ارائه نمایش های ناامید کننده با منطقه سقوط دست و پنجه نرم می کند.

 

در آخرین بازی یکشنبه شب اما والنسیا در مستایا میزبان ختافه خواهد بود. والنسیا در فصل جدید نتایج دور از انتظاری کسب کرده و در حال حاضر در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. این در حالی است که ختافه جایگاه نهم جدول را به خود اختصاص داده است.

 

 

1539714

 

 

همچنین در آخرین بازی هفته هشتم لالیگا روز دوشنبه ویارئال که در این فصل با اونای امری نتایج خوبی کسب کرده میزبان تیم قعر جدولی وایادولید خواهد بود.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها