کد خبر : 1716406 | 09 آبان 1399 ساعت 16:13 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

دستم برای تغییرات باز است

کومان: به آنسو فاتی گفتم از پدری یاد بگیرد

رونالد کومان از بازیکنان 17 ساله تیمش تعریف کرد و البته نکاتی هم گفت که باید آنها را یاد بگیرند.

کومان: به آنسو فاتی گفتم از پدری یاد بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که شروع خوبی در لالیگا نداشته و پس از 5 بازی دو بردT یک تساوی و 2 شکست نصیبش شده، فردا باید به زمین آلاوس برود. تیم رده 15 لالیگا که معمولا برابر بارسا یک بازنده است. آبی اناری ها پس از پیروزی چهارشنبه شب بر یوونتوس در لیگ قهرمانان، حالا روحیه ای مضاعف دارند.

 

 

1539726

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« شاید همان ترکیب بازی با یوونتوس را تکرار کنم ولی باید به وضعیت فیزیکی بازیکنان نیز توجه داشت. تیم روز به روز بهتر می شود و برابر یووه یک نمایش کامل را داشتیم هرچند موقعیت های زیادی از دست دادیم که وجه منفی قضیه بود. دستم برای تغییرات باز است و شاید بازیکنانی جدید را برای بازی با آلاوس به میدان بفرستم.»

 

استعفای بارتومئو و انتخابات ریاست باشگاه:« نمی دانم چگونه این قضیه می تواند روی من تاثیر بگذارد. من مربی هستم و این تغییرات دست من نیست. من کارم این است تا تیم را به بهترین شکل برای بازی ها مهیا کنم و رو به جلو و برای کسب جام حرکت کنیم. باقی قضایا از حیطه اختیارات من خارجند. استرس ندارم و تمرکزم روی کارم است. قطعا برای ریاست بارسا نامزدهایی مطرح هستند که در مورد برنامه ها و مربیان مدنظرشان صحبت می کنند. اینکه سرنوشت من چه خواهد شد را باید صبر کنیم و ببینیم.»

 

 

 

1539727

 

 

آنسو فاتی:« دیروز با او در مورد لزوم حفظ تمرکز صحبت کردم. آنسو باید پیشرفت کند. برخی مواقع توپ از دست دادن هایش به خاطر عدم تمرکز کافی است و از این حیث می تواند بهتر شود. او یک استعداد خالص است  و بازدهی خوبی هم داشته است. باید از فاتی مراقبت کرد. او از یک یا دو منظر که یکی قطعا تمرکز در میدان مسابقه است باید بهتر شود.»

 

تمجیدها از پدری گونزالس:« این تمجیدها از نظر من طبیعی هستند. او 17 سال دارد ولی به این خوبی بازی می کند؛ پس شایسته تعریف و تمجید است. به آنسو فاتی گفتم که می تواند از بازیکنان قدیمی و باتجربه یاد بگیرد و همچنین از بازیکنان همسنش. پدری درون زمین تمرکز بالایی دارد و یک بازیکن متفاوت است. آنسو تمرکز کردن را باید از پدری یاد بگیرد و پدری هم در زمینه هایی دیگر باید پیشرفت کند. بازیکنانی در این سن قطعا دوران اوج و افتی دارند و باید کمک شان کرد.»

دیدگاه‌ها