کد خبر : 1716456 | 09 آبان 1399 ساعت 20:47 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست نساجی؛ تاوان بازی با 3 دفاع

نساجی امروز در مصاف دوستانه با خوشه طلایی با نتیجه دو بر یک شکست خورد؛ شکستی که اصلا کادر فنی نساجی را ناراحت نکرد به این خاطر که دستاوردهای خوبی برای آنها داشت.

شکست نساجی؛ تاوان بازی با 3 دفاع

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی – سرمربی تیم نساجی در این بازی تیمش را با 3 مدافع به میدان فرستاد و چون آخرین بازی دوستانه این تیم پیش از شروع فصل جدید بازی ها بشمار می رفت همه نفرات را به میدان فرستاد و برخی از نفرات در بازی سه دفاعه در پست های جدید به میدان رفتند تا عیار آنها برای کادر فنی تیم نساجی مشخص شود. با وجود اینکه حریف دسته اولی با شور و انگیزه خاصی بازی می کرد نساجی فرصت های خوبی را برای گل زنی به دست آورد اما در استفاده از موقعیت ها همانند تیم دسته اولی نبود.

 

نساجی پیش از این در بازی های دوستانه به نتایج خوبی دست پیدا کرده بود که یکی از این نتایج متوقف کردن تیم گل گهر بود. و پیروزی در برابر تیم هوادار؛ اما به نظر می رسد برای وحید فاضلی جوان آزمایش پلن های مختلف تاکتیکی اهمیت بیشتری از نتیجه داشت و به همین خاطر امروز در آخرین بازی دوستانه تصمیم گرفت بازی با سه مدافع روی یک خط را آزمایش کند. و حالا با دستاوردهای بازی های دوستانه او و دستیارانش به این نتیجه دست پیدا کرده اند که بازی با 4 مدافع بهتر است یا 3 مدافع. نساجی در اولین بازی رسمی خود در فصل جدید بازی ها باید بازی با آلومینیوم اراک را تجربه کند که امروز جدالش با سپاهان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

دیدگاه‌ها