کد خبر : 1716457 | 09 آبان 1399 ساعت 20:50 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

حضور دو ایرانی در بازی پایانی امیرکاپ؛

العربی با محمدی و ترابی فینالیست شد

دو بازیکن ایرانی در شب پیروزی العربی برابر المرخیه به میدان رفتند و به فینال جام امیر قطر صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار آغازین مرحله نیمه نهایی فصل ۲۰۲۰ امیر کاپ قطر، تیم العربی که پس از یک مسابقه دوباره مهدی ترابی و مهرداد محمدی را همزمان به‌عنوان وینگرهای چپ و راست در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه مقابل المرخیه قرار گرفت.

 

ترابی که در لحظات پایانی دیدار هفته چهارم لیگ ستارگان قطر مقابل ام‌صلال مصدوم شده و در دیدار اخیرشان برابر الوکره بخاطر آسیب دیدگی حضور نداشت، امشب بازگشت درخشانی به ترکیب تیمش برابر المرخیه داشت.

 

در دقیقه ۱۸ العربی صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست زمین شد که مهدی ترابی و مهرداد محمدی پشت توپ ایستادند، اما ترابی این توپ را ارسال کرد تا پس از دفع ناقص مدافع المرخیه، آرون گونارسون در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و با شوت روی پا دروازه را باز کند.

 

ترابی لحظاتی پس از تاثیرگذاری روی گل اول تیمش مصدوم شد و در دقیقه ۲۲ از زمین بیرون رفت تا ابراهیم کلا جانشین او شود ولی در نهایت العربی توانست به برتری یک بر صفر در نیمه اول دیدار با المرخیه برسد.

 

1539785

 

در دقیقه ۵۹ گونارسون از میانه زمین عبدالعزیز الانصاری را صاحب توپ کرد که او پس از یک- دو با حمدی الحرباوی وارد محوطه جریمه المرخیه شد و با شوت روی پا گل دوم العربی را به ثمر رساند.

 

یاران محمدی و ترابی با این دو گل موفق به کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل المرخیه دسته اولی شدند تا به فینال جام امیر قطر صعود کنند تا با این نتیجه، منتظر برنده بازی فردا شب الدحیل و السد برای دیدار پایانی باشند.

 

مهرداد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی العربی هم مثل ترابی در این مسابقه تعویض شد و در دقیقه ۶۸ جای خود را به سباستین سوریا داد که این مهاجم نیز به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود.

دیدگاه‌ها