کد خبر : 1716467 | 09 آبان 1399 ساعت 22:03 | 239.3K بازدید | 5 دیدگاه

جسد کیم نام چون پیدا شد؛

شوک به فوتبال؛ مدافع کره ای خودکشی کرد!

کیم نام چون، مدافع 31 ساله کره ای در خانه اش خودکشی کرده است.

شوک به فوتبال؛ مدافع کره ای خودکشی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، انتظار خبر خودکشی کیم نام چون فوتبال کره جنوبی را در شوک فرو برده است. به گفته مقامات پلیس، جسد کیم نام چون در حوالی ساعت 8:20 صبح در ساختمانی در سئول پیدا شد. برای تعیین جزئیات دقیق مرگ تحقیقات بیشتری لازم است، اما پلیس معتقد است هیچگونه شواهدی در مورد احتمال قتل یا عملی مجرمانه وجود ندارد.

 

1539794

 

یک مقام مهم در سازمان لیگ کره جنوبی با تایید این خبر گفت: "به نظر می رسد کیم نام چون مدافع میانی سئول امروز خودکشی کرده و این خبر درست است. ما همچنین در حال بررسی دقیق شرایط و اتفاقاتی که منجر به این اتفاق شده هستیم." نیروهای پلیس همچنین در حال کار بر روی جزئیات دقیق ماجرا هستند.

 

کیم نام چون که در سال 2013 پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کوانگ وون به سئول پیوست، بازیکنی تک باشگاهی بود که فقط در اف سی سئول بازی کرد. البته او مدتی برای خدمت سربازی خود بین سال های 2017 و 2018 از این باشگاه جدا شد و دو سال برای تیم نظامی سانگجو به میدان رفت. کیم نام چون همچنین در این فصل در 22 بازی به عنوان مدافع اصلی سئول بازی کرده و از بازیکنان ثابت این تیم کره ای محسوب می شد.

 

کیم نام چون پس از اتمام فصل گذشته با قرارداد تمدید خود را تا سال 2022 تمدید کرد و به نظر می رسید قصد دارد از این تیم از فوتبال خداحافظی کند. اف سی سئول این فصل لیگ را با دیدار برابر اینچئون یونایتد در ورزشگاه جام جهانی سئول به پایان می رساند و فعلا که اردوی این تیم با انتشار این خبر در شوک است.

 

1539795

دیدگاه‌ها