کد خبر : 1716481 | 09 آبان 1399 ساعت 23:52 | 68.3K بازدید | 0 دیدگاه

قضیه سیروس در استقلال؛شان و نه پول

سیروس دین محمدی که همراه با محمود فکری از نساجی به استقلال آمد، چند روزی است در تمرینات این تیم شرکت نمی کند

قضیه سیروس در استقلال؛شان و نه پول

به گزارش "ورزش سه "سیروس دین محمدی هافبک چپ سابق استقلال و تیم ملی ایران که سابقه مربیگری رده های پایه استقلال را در کارنامه خود دارد و همراه محمود فکری و کادر تمام استقلالیش از نساجی به استقلال کوچ کرده بود،چند روزی است در تمرینات این تیم آفتابی نمی شود و شایعه رفتنش هم از این باشگاه قوت گرفته است.


دین محمدی که متولد 1349است و سابقه بازی در لیگ آلمان و باشگاه ماینتس درکنار یورگن کلوپ  را در کارنامه خود دارد و یکی از ملی پوشان ایران در جام جهانی 98فرانسه بود قبلا در باشگاه استقلال امتحان خودش را  پس داده است . سیروس  بعد از بازگشت از آلمان در حالی که پیشنهادهای خوبی از باشگاه های داخلی داشت دوباره  استقلال را انتخاب کرد ودر آن زمان نشان داد در برابر استقلال مادیات برای او اهمیت کمتری دارد.


باید دید دلیل غیبت او در این روزها در تمرینات باشگاه چه چیزی می باشد،اوکه قبلا ثابت کرده چیزی براش با اهمیت تر از استقلال نیست شاید از موضوع دیگری همچون جایگاه و منزلت در تمرینات دلخور است .به نظر می رسد با توجه به سابقه دین محمدی ،جایگاه او در کنار دیگرانی  چون برهانی و عمران زاده و البته تازه‌واردها باید کاملا تعریف شده بود تا ضرری به او و تیم رسانده نشود.

دیدگاه‌ها