کد خبر : 1716579 | 10 آبان 1399 ساعت 15:15 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

رامین و هم‌قطارها یا ژاوی و ستاره‌ها؟

شناخت دومین فینالیست امیرکاپ از دربی قطر

دو تیم الدحیل و السد برای انتخاب دومین تیم فینالیست جام حذفی قطر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی قطر را امشب تیم های الدحیل و السد برگزار خواهند کرد تا تکلیف دومین تیم فینالیست این دوره از رقابت ها مشخص شود.


حدود 10 روز پیش دو تیم در رقابت های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که آن دیدار با برتری 3 بر یک شاگردان ژاوی هرناندز به پایان رسید و حالا دو تیم برای رسیدن به فینال جام حذفی این کشور در ورزشگاه اختصاصی الدحیل یعنی عبدالله بن خلیفه به مصاف هم خواهند رفت.


الدحیل که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت هاست، به دنبال دفاع از عنوان خود است و در صورت صعود به دیدار فینال و پیروزی در مقابل العربی، به چهارمین عنوان قهرمانی خود دست خواهد یافت در حالیکه السد با کسب 16 عنوان قهرمانی، در این زمینه رکورددار است.


این چهارمین بار است که تیم های السد و الدحیل در مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر به مصاف هم می روند. آنها نخستین بار در سال 2013 با یکدیگر دیدار کردند که آن بازی را السد با حساب 3 بر 2 برنده و راهی دیدار فینال شد.

 

1539940

 


در دومین جدال دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در سال 2015 نیز باز هم السد برنده بود و بالاخره در سال 2018 نوبت به الدحیل رسید تا با یک گل السد را شکست داده و راهی دیدار فینال شود.


اما ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی السد در کنفرانس خبری پیش از این دیدار رویارویی با الدحیل را دشوار دانست و از این بازی به عنوان یک فینال زودرس یاد کرد. ژاوی با اشاره به تفاوت رقابت های جام حذفی با تقابل های لیگ، تقارن بین آنها را فینال زودرس عنوان و اعلام کرد که شاگردانش باید از تمرکز بالایی برای پیروزی در این دیدار برخوردار باشند.


وی افزود تیمش تمام تلاش خود را برای مقابله با حریفی که برای پیروزی به میدان خواهد آمد، به کار خواهد گرفت. او گفت که الدحیلی ها همچنین به دنبال انتقام شکست چند روز پیش در لیگ هستند و این کار را برای تیمش سخت خواهد کرد.


برنده این دیدار باید در مسابقه فینال به مصاف العربی برود که توانست با میلاد محمدی و مهدی ترابی، پس از 26 سال راهی دیدار فینال جام حذفی قطر شود.

دیدگاه‌ها