کد خبر : 1716586 | 10 آبان 1399 ساعت 16:01 | 41.8K بازدید | 11 دیدگاه

عضو هیات مدیره باشگاه سند رو کرد

نادری خودش پول رضایتنامه اش را می‌دهد

عضو هیات مدیره استقلال تعهدنامه محمد نادری درباره پرداخت پول رضایتنامه‌ او به باشگاه کورتریک را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای پول رضایتنامه محمد نادری که باید از سوی باشگاه استقلال به کورتریک بلژیک پرداخت شود، سر و صداهای زیادی به پا کرده است. از این رو خیلی ها بابت رقم 200 هزار دلاری که آبی ها متعهد شدند تا به باشگاه بلژیکی بدهند انتقاد کردند. حالا اما مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال اسنادی منتشر کرده که نشان می‌دهد باشگاه باید از پول قرارداد نادری مبلغ رضایتنامه اش را بدهد.


محمد نادری برای هر فصل بازی در تیمی به غیر از کورتریک باید 100 هزار یورو به این باشگاه بلژیکی بپردازد. در تعهدنامه ای که عبدیان منتشر کرده، آمده است که این 100 هزار یورو در قالب دو قسط 50 هزار یورویی از مبلغ قرارداد نادری کسر و  به کورتریک پرداخت می شود. 50 هزار یورو اول یک هفته پس از امضای قرارداد، 50 هزار یورو دوم نیز 2021.3.1 پرداخت می شود.


البته ظاهرا باشگاه بلژیکی درخواست مبلغ بیش از 100 هزار یورو برای یک فصل را کرده است ولی محمد نادری با این تعهد نامه ای که امضا کرده باید خودش افزایش قیمت را پرداخت کند. نادری تصور می کرده امسال هم باید مثل سال قبل که در پرسپولیس توپ می زد، در هر پنجره نقل و انتقالاتی 50 هزار یورو به حساب کورتریک بلژیک بریزد تا به بازی در لیگ برتر ایران ادامه بدهد اما حالا بلژیکی ها از نادری 200 هزار یورو پول رضایتنامه می خواهند.

 

1539949

 


نادری به هوای این که خواسته کورتریک همان 100 هزار یورو در سال است، به استقلال ضمانت نامه داد که این پول از محل قرارداد او کسر شود و متعهد شد اگر کورتریک پول بیشتری خواست، خودش می پردازد. حالا نیز که باشگاه کورتریک برای پول رضایتنامه مبلغ 200 هزار دلار را درخواست کرده نادری خودش باید این پول را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها