کد خبر : 1716622 | 10 آبان 1399 ساعت 18:18 | 76.2K بازدید | 1 دیدگاه

دبل منشا و امیری در روز پیروزی پرسپولیس

تیم های پرسپولیس و گل گهر بازی دوستانه ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند که برنده آن سرخپوشان تهرانی بودند.

دبل منشا و امیری در روز پیروزی پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، شاگردان یحیی گل محمدی در تقابل با نماینده استان کرمان موفق ظاهر شدند تا شکست دو هفته پیش برابر مس رفسنجان را جبران کرده باشند. در این دیدار وحید امیری دو گل زد و مهدی عبدی نیز یک گل به ثمر رساند تا زوج جدید خط حمله پرسپولیس درخشان ظاهر شده باشند.

 

1540009

 

گل اول را مهدی عبدی در نیمه نخست به ثمر رساند. چهار دقیقه پس از آغاز نیمه دوم نیز امید عالیشاه با تکنیک بالای خود مدافعان گل گهر را از پیش رو برداشت و در موقعیت تک به تک، زمینه ساز گل دوم سرخ ها شد. ۱۱ دقیقه بعد بود که دوباره امیری با حرکت انفرادی گلزنی کرد تا شمار گل های تیم سرخپوش پایتخت به عدد ۳ برسد. او یک بار دیگر هم فرصت گلزنی داشت.

 

1540010

 

دو گل حریف سیرجانی را گادوین منشا مهاجم سابق پرسپولیس به ثمر رساند. او یک گل را در نیمه اول روی حرکت تکنیکی خود به ثمر رساند و در نیمه دوم با شوتی از راه دور دروازه را گشود.

 

نکته جالب این بازی حضور امیر قلعه نویی روی سکوها بود، او در ابتدای بازی با یحیی گل‌محمدی دیدار داشت.

 

1540011

 

محمد شریفی خرید جدید سرخ ها در این بازی به میدان رفت و ۲۷ دقیقه بازی کرد. این در حالی است که سعید صادقی، میری و علی ابراهیمی در این بازی حضور نداشتند.

 

پرسپولیس با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سیامک‌ نعمتی، سید جلال حسینی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و مهدی عبدی وارد زمین شد. میلاد سرلک و علی شجاعی در ابتدای نیمه دوم وارد زمین شدند و محمد شریفی، احسان حسینی و سعید حسین پور هم در ادامه فرصت بازی پیدا کردند.

 

گل گهر نیز با ترکیب علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، حسام پورهاشم، بهنام برزای، محسن کریمی، نوید عاشوری، محمد علیزاده، یونس شاکری، گادوین منشا و احمد زنده روح به مصاف پرسپولیس رفت‌.

دیدگاه‌ها