کد خبر : 1716641 | 10 آبان 1399 ساعت 19:14 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

61 گل کریم برای رئال پس از جدایی رونالدو

کریم بنزما موفق شد مقابل اوئسکا دبل کرده تا رئال مادرید به طور موقت به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کند.

61 گل کریم برای رئال پس از جدایی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، امروز و در ادامه هفته هشتم رقابت های لالیگای اسپانیا، شاگردان زین الدین زیدان موفق شدند در ورزشگاه آلفردو دی استفانو، با 4 گل حریف خود اوئسکا را در هم بکوبند و با اقتدار به صدر جدول رده بندی صعود کنند.


در این دیدار، کریم بنزما ستاره فرانسوی رئالی ها درخشان ظاهر شد و توانست به 2 گلی که وارد دروازه آندرس فرناندز کرد، در لالیگا 3 گله شود و برای دیدار روز چهارشنبه مقابل اینتر خط و نشان بکشد.


نکته جالب درخصوص بنزما این است، گل اولی که او وارد دروازه اوئسکا کرد، شصتمین گلی بود که در دوران پسا رونالدو توانسته بود برای مادریدی ها به ثمر برساند و با به ثمر رساندن گل دومش در این دیدار، شمار گل هایش را بعد از جدایی رونالدو، به 61 رساند.


پس از اینکه کریستیانو رونالدو در فصل 2017-18 ترجیح داد پس از سالها مادرید را ترک کرده و به ماجراجویی هایش در تورین ادامه دهد، هواداران رئال نگران جانشین این بازیکن بودند ولی کریم بنزمایی که طی سالیان سال زیر سایه رونالدو قرار داشت، امیدوار بود با جدایی CR7 بتواند فرصت عرض اندام داشته باشد و خودی نشان دهد.


در حالیکه در دو فصل پیش از جدایی رونالدو از رئال مادرید، کریم بنزما طی 95 بازی موفق شده بود 31 بار برای تیمش گلزنی کرده و 19 پاس گل بدهد، حالا و پس از جدایی رونالدو از جمع قوی های سفید، کریم در 111 بازی موفق شده است 61 گل برای تیمش به ثمر برساند.


آماری که تقریبا می شود گفت دو برابر زمانی است که بنزما در کنار رونالدو موفق به گلزنی شده است. علاوه بر این، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در این تعداد بازی، 24 پاس گل نیز داده است که همگی نشان از درخشش کریم بنزما در دوران پسا رونالدو دارد.


رئال مادرید با این پیروزی که امروز کسب کرد، با یک دیدار بیشتر نسبت به رئال سوسیه داد به صدر جدول لالیگا صعود کرد و اکنون شاگردان زیدان با روحیه بالا آماده دیدار روز سه شنبه در برابر اینتر میلان در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

دیدگاه‌ها