کد خبر : 1716650 | 10 آبان 1399 ساعت 19:33 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل تماشایی خطیبی پس از ۸ سال(عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک در بازی تدارکاتی امروز تیمش به میدان رفت و گل زد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که خود را آماده نخستین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران می‌کند و روز جمعه هفته جاری باید به مصاف نساجی مازندران برود، عصر امروز آخرین دیدار تدارکاتی خود را برابر امیدهای آلومینیوم انجام داد و توانست به برتری ۴ بر یک دست پیدا کند.

 

رسول خطیبی که پس از صعود با آلومینیوم اراک، آماده‌سازی مناسبی برای تیمش تدارک دید و با وجود وضعیت نامشخص اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل طی هفته‌های اخیر تمرینات و مسابقات دوستانه را دنبال کرد، امروز در کنار شاگردانش به بازی پرداخت.

 

سرمربی جوان آلومینیوم اراک که هفت سال و نیم از خداحافظی او با پیراهن گسترش فولاد تبریز می‌گذرد، در نیمه دوم بازی امروز تیم آلومینیوم اراک برابر امیدهای این باشگاه به میدان رفت و پُرتلاش و پُرجنب و جوش ظاهر شد که یادآور دوران درخشان بازی‌های او بود.

 

1540039

 

خطیبی ضربه ایستگاهی تیمش در نیمه دوم را به زیبایی از پشت محوطه جریمه زد که در مرحله اول توپ برگشت داده شد، اما در ریباند موفق شد با شوت محکم دروازه حریف را باز کند و گل چهارم تیم بزرگسالان را به ثمر رساند.

 

مهاجم سابق تیم ملی که یکی از بازیکنان گلزن دوران بازی خود به حساب می‌آمد، پس از حدود هشت سال دوباره در یک مسابقه به میدان رفت و نشان داد همچنان توانسته آمادگی بدنی بالای خود را حفظ کند.

 

1540040

 

البته خطیبی در حالی برای تیم بزرگسالان آلومینیوم اراک به میدان رفت و گل زد که تیم او به شدت با کمبود بازیکن به ویژه در خط حمله مواجه است و آنها نیاز دارند تا شروع لیگ برتر تیم خود را تقویت کنند.

دیدگاه‌ها