کد خبر : 1716658 | 10 آبان 1399 ساعت 19:58 | 42.2K بازدید | 3 دیدگاه

دو مدافع چپ استقلال به مس‌رفسنجان می‌رسند؟

دو مدافع چپ استقلال از نظر بدنی عقب هستند وهمین موضوع موجب نگرانی کادرفنی شده است.

دو مدافع چپ استقلال به مس‌رفسنجان می‌رسند؟

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه حضور محمد نادری و هرویه میلیچ در پست دفاع چپ استقلال برای لیگ بیستم تا حد زیادی خیال هواداران را برای این پست راحت کرده، اما با توجه به دیر اضافه شدن این دو بازیکن نگرانی هایی درباره وضعیت شان برای هفته های ابتدایی وجود دارد.


محمد نادری ستاره جدید آبی ها از امروز به تمرینات اضافه شد و به طور اختصاصی کارش را شروع کرد. میلیچ هم قرار است امشب به تهران برگردد و از فردا تمریناتش را شروع کند. مساله مهم اما این است که دو بازیکن مذکور مدت زیادی از تمرینات و مسابقات دور بودند و حتی در بازی های دوستانه استقلال نیز شرکت نداشتند. از این رو آنها باید مدتی به طور اختصاصی بدنسازی کنند تا به شرایط جسمانی سایر نفرات برسند.


در چنین شرایطی ممکن است با توجه به اینکه زمان زیادی تا بازی اول استقلال در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان باقی نمانده نادری و میلیچ نتوانند در این بازی کنار تیم شان باشند.
البته استقلال در پست دفاع چپ یک جوان آماده و سرحال به نام متین کریم زاده را نیز در اختیار دارد که در صورت لزوم می‌تواند به میدان برود و کارش را جلو ببرد. با شرایط کنونی نیز احتمال فیکس شدن کریم زاده مقابل مس رفسنجان وجود دارد.

دیدگاه‌ها