کد خبر : 1716679 | 10 آبان 1399 ساعت 21:44 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق یوونتوس و حمایت قاطع از آندره پیرلو

کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق یوونتوس در برابر انتقادات از آندره آ پیرلو حمایت کرد.

ستاره سابق یوونتوس و حمایت قاطع از آندره پیرلو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فصل جدید با سرمربی تازه وارد خود یعنی آندره‌آ پیرلو نتایج پر نوسانی کسب کرده است. شکست هفته گذشته این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا اما باعث شده که برخی از انتقادات نسبت به پیرلو مطرح شود اما ستاره سابق یوونتوس او را گزینه مناسبی برای هدایت این تیم تلقی می کند.

 

کلودیو مارکیزیو در این باره گفت: " کسی که دنیای بیانکونری را بشناسد به شما خواهد گفت که پیرلو فرد مناسبی برای این باشگاه است. باید در مورد او صبر کرد و باشگاه نیز این موضوع را می‌داند. نباید به او تنها به عنوان سرمربی جدید یوونتوس نگاه کرد بلکه باید او را در قامت یک سرمربی کلا جدید بررسی کنیم. او کار خود را تازه شروع کرده و در عین حال ایده هایی دارد که می تواند برای تیم تاثیرگذار باشد."

 

 

1536649

 

 

کلودیو مارکیزیو در ادامه گفت: " به دلیل اینکه مسابقات پیش فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود نداشت، این موضوع به پیرلو این فرصت را نداد که به شکل معمول با تیم تمرین کند. مشکلاتی که در بازی برابر بارسلونا پیش آمد اصلا خوب نیست اما من سعی می کنم چشم انداز خاصی در این باره داشته باشند. من فکر می‌کنم انتخاب پیرلو اصلاً یک قمار نبود بلکه یک تغییر اساسی در یک دوره دشوار تلقی می شد."

دیدگاه‌ها