کد خبر : 1716878 | 11 آبان 1399 ساعت 23:02 | 40.3K بازدید | 4 دیدگاه

سفارت ایتالیا با استراماچونی هماهنگ کرد؛

سعادتمند: من را به ایتالیا فرستادند!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد مصوبه هیأت مدیره موجب سفرش به ایتالیا شده بود.

 سعادتمند: من را به ایتالیا فرستادند!

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند در واکنش به بیانیه اخیر باشگاه استقلال علیه او که عنوان شده بود سفر نابهنگام و بی‌نتیجه‌ای به ایتالیا داشته، متنی به شرح زیر منتشر کرد:

 

«از آنجایی که بیش از یک ماه گذشته هست که به ناصواب هر شخصی به هر طریقی به خودش این اجازه را داد که هر حرفی را ناحق در خصوص مدیریت اینجانب  به زبان بیاورد، هر چه سکوت می‌کنم ظاهراً دوستان علاقه‌مند به پاسخ هستند و به ناچار برای دفاع از حقانیت و حیثیت کاری و شغلی‌ام مطالب را مستند به استحضار هواداران برسانم... ( انتشار بیانیه هشت ماده‌ای هیات مدیره)

 

این بیانیه  در برکناری اینجانب کاملا غیر قانونی و حتی تخلف بوده است، چراکه حتی بزرگترین جرائم را هم بررسی و پس از اخذ توضیح رای‌گیری و اقدام خواهد شد... بدون هیچ دعوت‌نامه‌ای بدون برگزاری هیچ جلسه‌ای بررسی بدون هیچ اخطاری و... مهم نیست آرزوی موفقیت برای شما و اما پاسخ بند یک بیانیه عزیزان... سفر نابهنگام اینجانب به ایتالیا...

 

۱. خودتان در جلسه هیات مدیره بنده را ملزم به سفر فوری به ایتالیا نمودید و به‌عنوان مصوبه ثبت نمودید (بند هفت ششمین جلسه هیات مدیره به شماره ۹۶/۶ مورخ ۹۹/۵/۶ ) آن وقت در بیانیه آورده‌آید سفر نابهنگام؟؟؟


۲. صدور نامه مدیر کل محترم دفتر امور بین‌الملل به شماره ص/۱۷/۳۷۵۰ مورخ ۹۹/۴/۸ به معاون محترم دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه برای سفر رسمی به ایتالیا


۳. دعوت‌نامه رسمی از سوی وکیل داریو کانوی به تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۰


۴. هماهنگی رسمی سرکنسول سفارت ایتالیا در تهران آقای لائورا رومانو با استراماچونی و وکیل ایشان فدریکو پاستورله.


۵. صدور ویزای اضطراری پنج روزه با امضای سرکنسول سفارت ایتالیا در ایران به تاریخ ۲۰۲۰/۸/۱۸ که به‌طور اجبار قبل از دربی بوده است.


۶. صدور نامه به حراست برای مجوز سفر به شماره ۹۹/۱۱۷۰/۱. مورخ ۹۹/۵/۲۵


۷. و نتایج آن که باز هم ملاحظه خواهم کرد و بعدها خواهم گفت...

 

در خصوص هفت بند مابقی بیانیه و حتی موارد دیگر مستند ارائه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها