کد خبر : 1716887 | 12 آبان 1399 ساعت 00:10 | 182.1K بازدید | 19 دیدگاه

جلسه رسیدگی ،63 روز بعد از قرارداد مظاهری

تصمیم سئوال‌برانگیز کمیته تعیین وضعیت

مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری از یک خبر عجیب پرده برداشت.

 تصمیم سئوال‌برانگیز کمیته تعیین وضعیت

به گزارش ورزش سه، به نوشته مهران کاظمی کمیته تعیین وضعیت که به بررسی شرایط بازیکنان در شکایت های حقوقی میان باشگاه ها و فوتبالیست ها می پردازد، تاریخ رسیدگی به پرونده رشید مظاهری را 19 آبان تعیین کرده است. این به آن معناست که رشید مظاهری که پرونده حضورش در استقلال پیش از حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و در شهریور ماه مفتوح شده است، شصت و سه روز بعد از عقد قرارداد و ۴۸ ساعت پس از اولین مسابقه آبی ها در لیگ برتر فوتبال ایران تازه در این روز از آینده خود در استقلال مطمئن می شود و پاسخ این سوال برای هواداران بالاخره در می‌آید که رشید میتواند طبق قرارداد استقلال را همراهی کند یا اتفاقات بدی پیش روی اوست.


کاظمی در این استوری به فدراسیون فوتبال کنایه زده و نوشته احتمال صدور رای تا نیم فصل طول می‌کشد و کسی هم نباید به عدالت دوستان شک کند.


این یک انتقاد به جا و درست از مرجعی است که باید رسیدگی به شکایات را در یک محدوده زمانی مشخص انجام بدهد و الا باتوجه یه قطعیت شکایت مجدد هر یک از بازندگان این پرونده،روشن شدن  تکلیف بازیکن و باشگاه به کوران رقابتهای لیگ می کشد . 

 

 

1540430

 


به این ترتیب اگر کمیته تعیین وضعیت در تاریخ رسیدگی به این پرونده تعجیلی ایجاد نکند سید حسین حسینی در اولین بازی استقلال در لیگ برتر سنگربان این تیم خواهد بود و رشید مظاهری نیز که حق  نشستن روی نیمکت را هم ندارد باید منتظر باشد زودتر از این  پرونده جان سالم در ببرد.


البته این احتمال وجود دارد که لیگ برتر با توجه به شروع ویروس کرونا باز هم عقب بیفتد و تنها در این صورت است که رشید درصورت اینکه رای به سودش باشد می‌تواند در اولین بازی استقلال در لیگ برتر دوره بیستم درون دروازه استقلال قرار گیرد.قبلا مدیران دو باشگاه بر سر این بازیکن از طریق بیانیه به یکدیگر حمله کرده بودند.

 

 

 


ماجرای تراکتور و رشید مظاهری قرارداد سه ساله ای است که مظاهری در سال دوم اقدام به فسخ آن با دلیل و ادله های خود کرد. تراکتور نیز از این بازیکن شکایت کرده و او را به خروج غیر مسئولانه از قرارداد خود متهم کرده است.

دیدگاه‌ها