کد خبر : 1716991 | 12 آبان 1399 ساعت 16:54 | 48.7K بازدید | 2 دیدگاه

سه امتیاز بازی با اینتر را می خواهیم

زیدان: این مثلث در رئال تاریخ سازی می کند

زین الدین زیدان وعده داد که مثلث ادن هازارد، کریم بنزما و مارکو آسنسیو می تواند مثل مثلث BBC تاریخسازی کند.

زیدان: این مثلث در رئال تاریخ سازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست برابر شاختار و تساوی دقیقه آخری برابر گلادباخ فردا در ورزشگاه دی استفانو میزبانی از اینتر را برعهده دارد و هر نتیجه ای غیر از پیروزی کار این تیم برای صعود به دور بعد را دشوار خواهد کرد. رئال پس از پیروزی 4-1 بر اوئسکا در لالیگا حالا روحیه مضاعفی هم دارد.

 

 

1540582

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« اینتر را می شناسم و می دانم چه حریف دشواری است. تیمی خوب و با قدرت بدنی بالا. اینتر فوتبال خوبی هم بازی می کند و این هم یک بازی دشوار دیگر برای ماست. دیداری که حکم فینال را دارد.»

 

وضعیت بد رئال در لیگ قهرمانان:« گفتم که بازی با اینتر مثل یک فینال است ولی خوب، هر روز در رئال حکایت یک فینال را دارد. می دانیم که شرایط مان در گروه خوب نیست و برای سه امتیاز می جنگیم.»

 

مثلث هازارد، بنزما و آسنسیو در مقایسه با مثلث رونالدو، بنزما و گرت بیل:« بازیکنانی که اینجا در رئال هستند، همیشه هدف شان تاریخسازی است. مثلث کنونی ما نیز مطمئنا قادر به انجام کارهای بزرگی خواهند بود. می گویند باید تغییراتی در مجموعه تیم ما داده شود ولی من به عنوان مربی از نزدیک و هر روز با این بازیکنان کار می کنم و می دانم که چه انگیزه بالایی برای کسب موفقیت دارند. این برای یک مربی فاکتور مثبتی است. از کار با این بازیکنان لذت می برم و می خواهیم به اهدف مان برسیم.»

 

 

1539889

 

 

نیمکت نشینی های لوکا مودریچ:« لوکا تغییری نکرده و همیشه همینقدر خوب بوده است. در طول فصل بازی های زیادی داریم و به همه بازی خواهد رسید. می دانیم که لوکا چه بازیکن بزرگی است ولی همیشه انتخاب یازده بازیکن اصلی برای مربی سخت است  به خصوص وقتی بازیکنانی مثل مودریچ را در تیم تان دارید. مودریچ برای من بازیکن بسیار مهمی است.»

 

با انگیزه از همیشه پس از بازگشت هازارد:« ادن ستاره بزرگی است ولی بدون او هم ما انگیزه بالایی داشتیم. هازارد باشد قطعا به سود تیم است ولی در غیاب او هم ما با انگیزه پایین تر وارد بازی های نمی شدیم.»

 

فتح لیگ قهرمانان:« از بیرون هر چه می خواهند بگویند ولی در رئال ما برای فتح همه جام ها خواهیم جنگید.»

 

 

1533929

 

 

آینده:« از حالا به آینده ام فکر نمی کنم. فعلا فقط بازی با اینتر مهم است.»

 

افت تیم های اسپانیایی:« سطح فوتبال سال به سال نزدیک تر می شود و دیگر تیم کوچک و ساده نداریم. فوتبال دشوار و دشوارتر می شود و این البته اتفاق خوبی است. حالا هر تیمی شانس برتری دارد و به همین دلیل برای هر برد ابراز خوشحالی می کنیم.»

 

دیدگاه‌ها