کد خبر : 1717084 | 13 آبان 1399 ساعت 01:00 | 99.5K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض‌ها به شانس طارمی ضربه می‌زند

سرمربی پورتو: طارمی؟ بخاطر حرف مردم به کسی بازی نمی‌دهم

سرجیو کنسیسائو واکنش تندی به انتقادات درباره‌ی عدم استفاده‌ی مهدی طارمی در ترکیب پورتو داشت.

سرمربی پورتو: طارمی؟ بخاطر حرف مردم به کسی بازی نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، چند نتیجه‌ی نه چندان خوب و بازی‌های ضعیف مارگا باعث شده تا انتقادات از سوی طرفداران و رسانه‌ها از سرجیو کنسیسائو افزایش یابد. او که آقای گل فصل پیش رقابت‌ها را روی نیمکت دارد به استفاده از موسی مارگای فرانسوی مصر است و در کنفرانس مطبوعاتی نیز اعلام کرد بر اساس نظر مردم ترکیب تیمش را انتخاب نخواهد کرد. 

 

سرمربی جوان پرتغالی پورتو درباره حضور طارمی در ترکیب ثابت تیمش گفت: مهدی طارمی هنوز فرصت شروع بازی از ابتدای بازی را ندارد. من کسی را بخاطر نظر مردم در ترکیب ثابت تیمم نمی‌گذارم. من بر اساس لیاقت انتخاب می‌کنم.

 

1540704

 

این واکنش تند حاصل انتقادات گسترده در هفته‌های گذشته بوده است. کنسیسائو که علیرغم سابقه خوبش در تیم ملی پرتغال، در بین هواداران پورتو چندان محبوب نیست، هشدار داده اعتراض‌ها در خصوص بازی دادن به طارمی ممکن است به شانس‌های این بازیکن لطمه بزند.

 

کنسیسائو صحبت در خصوص مهدی طارمی را اینگونه ادامه داد:"مهدی طارمی یک بازیکن بسیار مودب است که سعی می کند تمام تلاش خود را انجام دهد. مهدی طارمی در حال حاضر در دوره سازگاری و انطباق یافتن با باشگاه به سر می برد و شاید در ادامه به یکی از بازیکنان پرکاربرد و مهم تیم تبدیل شود. درست است که او مانند بسیاری دیگر هنوز فرصت کامل برای بازی کردن را نداشته است، اما قرار نیست من به خاطر حرف مردم بازیکنی را در ترکیب اصلی قرار دهد.

 

من بسته به شرایط بازیکن و نقشی که می تواند در حرکت ما در زمین ایفا کند، فرصتی که شایسته اش باشد را به او خواهم داد. ما به همین روش کار می کنیم و بازیکنان خودشان می دانند چه زمان شرایط خوب پیش رفته و چه موقع اوضاع مساعد نیست. بازیکنان پورتو این حق را دارند که در رختکن نظرات خود را ارائه دهند و من در اردوی تیمم خواهان رخ دادن چنین اتفاقی هستم."

 

1540115

 

او همچنین در مورد حریف این هفته تیمش در لیگ قهرمانان گفت: "کسی روی نیمکت مارسی حضور دارد که در گذشته قهرمان لیگ اروپا شده، عناوین مهم را کسب کرده و به عنوان یکی از بهترین سرمربی های دنیای فوتبال شناخته شده است. ملی پوشان زیادی در ترکیب مارسی به خصوص از تیم ملی فرانسه بازی می کنند و ما با حریف دشواری روبرو خواهیم شد."

 

با چنین صحبت‌هایی به نظر نمی‌رسد طارمی در دیدار تیمش برابر مارسی در لیگ قهرمانان اروپا نیز به صورت ثابت به میدان برود . صد البته تیم پورتو یک تیم بسیار بزرگ و قدرتمند است و حضور ثابت در ترکیب آن کار آسانی نیست.این را هم نباید فراموش کرد که مارگا یک بازیکن تاثیرگذار و مهم برای سیستمی است که کنسیسائو برای پورتو برگزیده است و اتفاقا این نوع اعتراض و حمایت از طارمی شاید به ضرر او هم تمام شود.

دیدگاه‌ها