کد خبر : 1717139 | 13 آبان 1399 ساعت 15:05 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

خورخه والدانو:

نباید اسرار رختکن بارسلونا فاش می شد

خورخه والدانو، مدیر سابق رئال مادرید به انتقاد از مصاحبه اخیر کیکه ستین پرداخت.

نباید اسرار رختکن بارسلونا فاش می شد

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین در روزهای اخیر دوباره خبرساز شده و در مصاحبه ای جنجالی در مورد مشکلات کار کردن با لیونل مسی در رختکن بارسلونا در دوره کوتاه مدت حضورش در این تیم سخن گفته است. اما خورخه والدانو مدعی شد یک سرمربی نباید اسرار باشگاه سابق خود را فاش کند و این رفتار کیکه ستین صحیح نبوده است.

 

خورخه والدانو گفت: "وقتی صحبت می کنید باید همه چیز را خیلی واضح بگویید و در غیر اینصورت و با طعنه صحبت کردن ناراحت کننده است. من فکر می کنم که یک سرمربی مانند مدیر ارشد یک شرکت است و وقتی شما هنگام حضور در یک مجموعه در مورد اتفاقات چیزی نمی گویید، لزومی ندارد هنگام جدایی اتفاقاتی که در باشگاه رخ داده را فاش کنید، البته این نظر من است.

 

1540592

 

در این شرایط انگار اوضاع برای لیونل مسی خیلی خوب به نظر نمی رسد. گاهی اوقات او خودش را به علت عدم تصمیمی گیری سرزنش می کند و گاهی نیز تصور می کند این کار فراتر از فرهنگ حاکم بر باشگاه بارسلونا است.

 

رختکن یک باشگاه یک مکان کاملا خاص است و آنچه در آنجا اتفاق می افتد نباید پخش شود، اما اگر این اتفاق رخ داد نیز باید با وضوح کامل و با کوچکترین جزئیات در موردش صحبت کرد. من وقتی سرمربی یک باشگاه بزرگ باشم، اگر این تیم را ترک کنم دیگر همه چیز را فراموش کرده و دیگر هرگز در مورد بازیکنان که در آن زمان هدایت کردم صحبت نخواهم کرد."

دیدگاه‌ها