کد خبر : 1717168 | 13 آبان 1399 ساعت 18:22 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم اینتر امشب برنده شود

لیپی: زیدان و کونته همه کاره یوونتوس من بودند

مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی مشهور که سالها هدایت یوونتوس را برعهده داشت در مورد دوئل امشب زین الدین زیدان و آنتونیو کونته صحبت کرد.

لیپی: زیدان و کونته همه کاره یوونتوس من بودند

 به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان و آنتونیو کونته امشب به عنوان سرمربیان رئال و اینتر برابر هم قرار خواهند گرفت. این دو اواخر دهه 90 میلادی سابقه هم تیمی بودن در تیم یوونتوس را دارند و زیر نظر مارچلو لیپی برای بانوی پیر خوش درخشیدند.

 

 

1389702

 

 

مارچو لیپی احتمالا بهترین شناخت را از این دو دارد. او در آستانه جدال رئال و اینتر در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:« زیدان و کونته هر دو در یوونتوس قدرت رهبری داشتند و از شخصیت بالایی برخوردار بودند. آنها رهبری کاریزماتیک بودند که در لحظه درست، حرف صحیح را می‌زدند.»

 

لیپی در ادامه گفت:« زیدان از لحاظ فنی یک لیدر درون زمین بود. همه توپ را به او می‌رساندند چون می‌توانست مشکلات تیم را حل کند. او واقعا یک الگو بود. بازیکنان می‌دویدند و می‌دانستند زیدان آن‌ها را پیدا خواهد کرد. آنتونیو هم نیروی محرک در تمرینات و بازی‌ها بود.

یوونتوس یک موزاییک عالی بود که کونته در عقب و زیدان در پست شماره 10 در سیستم 2-1-3-4 قرار می‌گرفت.»

 

 

1540766

 

 

لیپی در مورد بازی امشب گفت:« نه اینتر و نه رئال در بهترین فرم‌شان قرار ندارند. زیزو توانست در لالیگا با برنده شدن در ال کلاسیکو به رقابت‌ها برگردد. تیم آنتونیو هم خوب بازی می‌کند و مشکلش نتیجه گیری است. لوکاکو فوق‌العاده بوده اما مصدوم است و حالا لائوتارو مارتینز بدون او تنها مانده.  این بازی می‌تواند یک بازی فینال گونه باشد. زیدان اجازه نمی‌دهد چیزی از دست برود اما امیدوارم یک ایتالیایی برنده شود.»

دیدگاه‌ها