کد خبر : 1717251 | 14 آبان 1399 ساعت 08:39 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهروان: برای هیچ تیمی مجوز صادر نکرده ایم

اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای در صورت تخلف 20 هزار دلار از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه و به کمیته اخلاق این کنفدراسیون معرفی خواهند شد.

بهروان: برای هیچ تیمی مجوز صادر نکرده ایم 

به گزارش"ورزش سه"، غلامرضا بهروان، رییس کمیته صدور مجوز حرفه ای این خبر را تایید کرد و گفت:« همه ما تعهدنامه هایی را امضاء کردیم که نزدیک به 15 صفحه بود و حالا ازنظر اخلاقی و قانونی موظف هستیم در بررسی مدارک دقت عمل لازم را داشته باشیم و با باشگاه ها مماشات نکنیم.

 

البته که به باشگاه ها کمک خواهیم کرد و جلساتی که با باشگاه ها داشتیم در همین راستا بوده است. اما در خصوص صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها باید بگویم تا اکنون برای هیچ باشگاهی مجوز حرفه ای صادر نشده است. حتی برای تیم هایی که فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. فعلا در حال بررسی مدارک هستیم و از کنفدراسیون فوتبال آسیا مهلت تازه ای گرفتیم.

 

خوشبختانه با توجه به اینکه بازی های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به تعویق افتاده کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ما موافقت کرده و سعی خواهیم کرد در فرصت باقی مانده بررسی مدارک را به پایان ببریم. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش رود و در نهایت شاهد صدور مجوز حرفه ای دست کم برای تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، باشیم. البته بدون مماشات. چرا که در این صورت هر یک از اعضاء 20 هزار دلار جریمه خواهند شد و از سویی جریمه برای فدراسیون فوتبال هم تکرار خواهد شد. دیدید که کنفدراسیون فوتبال آسیا فصل گذشته فدراسیون فوتبال را 120 هزار دلار جریمه کرد و  این جریمه بلافاصله از حساب فدراسیون فوتبال کسر شد.»

دیدگاه‌ها