کد خبر : 1717270 | 14 آبان 1399 ساعت 10:37 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

شمسایی: اجازه دهید فوتسال به حرکتش ادامه دهد

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان با انتقاد از یکی از مدیران فوتسال کشور، از عدم آغاز مسابقات لیگ برتر این رشته در موعد مقرر به شدت انتقاد کرد.

شمسایی: اجازه دهید فوتسال به حرکتش ادامه دهد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، وحید شمسایی درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند و تعویق مجدد مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد. دو مصدوم و یک بازیکن مبتلا به کرونا داشتیم که همه آنها در حال حاضر شرایط خوبی دارند. سازمان لیگ اعلام کرد لیگ برتر از تاریخ اول آبان شروع می‌شود که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.
 

کشتی به خاطر مدیر قدرتمندی چون دبیر برگزار شد، فقط ما اسرائیلی هستیم!
وی با بیان اینکه شدت تمرینات باعث خستگی و مصدومیت بازیکنان شده است، تصریح کرد: کرونا تمام دنیا را تحت‌الشعاع قرار داده است، اما کشتی که نسبت به فوتسال شرایط سخت‌تری دارد، مسابقاتش به خاطر مدیری قدرتمند چون علیرضا دبیر برگزار می‌شد. لیگ والیبال هم به صورت مجتمع و در دو مرحله برگزار می‌شود و رقابت‌های فوتبال و هندبال هم به زودی آغاز خواهد شد. این وسط فقط ما اسرائیلی هستیم!

 

 

مسجدی گفت مجوز شروع فوتسال صادر شده است
سرمربی گیتی‌پسند با اشاره به اظهارات سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: دکتر مسجدی عزیز در برنامه فوتبال برتر گفت مجوز آغاز مسابقات فوتبال و فوتسال را صادر کرده‌ایم. رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش چنین حرفی را زده و مسئولیت کار را هم بر عهده گرفته است. فوتسال عشق و روح من است و به خاطر همین عشق در فوتسال هستم، اما درآمد افراد بسیاری از همین رشته است. تعویق چندباره لیگ برتر نشان می‌دهد نمی‌توانیم حرف‌مان را ثابت کنیم.

 

هزینه‌ها با تعویق لیگ برتر چند برابر می‌شود، شانس آوردیم جام ملت‌ها لغو شد
شمسایی با اشاره به افزایش هزینه‌های باشگاه‌ها با تعویق لیگ برتر اظهار داشت: گیتی‌پسند، سن‌ایچ، مس سونگون، کراپ الوند و سایر تیم‌ها 40 روز است که تمرین می‌کنند. همه این تیم‌ها بازیکنان غیربومی دارند که با خانواده در شهر تیم‌های خود زندگی می‌کنند و باشگاه برای آنها منزل تهیه کرده است. این هزینه‌ها با تعویق مسابقات چند برابر می‌شود. پس چرا باشگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند؟ باید خدا را شکر کنیم که جام ملت‌های فوتسال به تعویق افتاد، وگرنه بازیکنان در شرایطی که در هیچ دیداری به میدان نرفته‌اند، چگونه می‌خواستند به تیم ملی خدمت کنند؟

 

اینکه هنوز بازی‌ها را آغاز نکرده‌ایم، خطرناک است
وی در ادامه افزود: باید لیگ را اکنون آغاز و تا پایان سال تمام کنیم که بچه‌های تیم ملی آماده جام ملت‌ها در فروردین شوند و سپس به جام جهانی بروند. فوتسال در جهان و در کشورهایی چون پرتغال و اسپانیا برگزار می‌شود. لیگ پرتغال یک هفته به تعویق افتاد و بعد مسابقات را از سر می‌گیرند. آنها در صورت حادتر شدن شرایط، بازی‌ها را به صورت مقطعی تعطیل می‌کنند، اما ما هنوز مسابقات را آغاز نکرده‌ایم که خطرناک است.

 

1427568

 

مدیری که بزرگی‌اش به فوتسال است، توان اداره تیمش را ندارد
سرمربی گیتی‌پسند درباره اینکه گفته می‌شود لیگ برتر به خاطر فشار برخی تیم‌ها و رایزنی مدیران این تیم‌ها برای عدم برگزاری به تعویق افتاده است، بیان کرد: مگر می‌شود کل لیگ را با یک تیم به هم ریخت؟ خیر. یکی از مدیران خوب الان توان اداره تیمش را ندارد و وعده دوراندیشی و آن طرف سال می‌دهد. وقتی نمی‌شود، او هم عطای کارش را به لقایش ببخشد. تمامی بزرگی این دوست ما به فوتسال است و اگر او نباشد، اتفاقی نمی‌‌افتد. این فرد هر چه دارد از فوتسال است.

 

اجازه دهید قطار فوتسال به حرکتش ادامه دهد
شمسایی با اشاره به افزایش قرارداد بازیکنان فوتسال اظهار داشت: چند سال پیش می‌گفتم فوتسال ورشکسته‌ترین رشته ورزشی است، اما در یکی دو سال اخیر و مخصوصاً امسال پرش خیلی خوبی کرد. اگر این دوست ما نمی‌تواند تیمداری کند، کار را رها کند. اجازه دهید قطار فوتسال به حرکتش ادامه دهد. اگر باشگاه گیتی‌پسند هزینه می‌کند، به این علت است که جنتی (مالک باشگاه گیتی‌پسند) عاشق فوتسال و ورزش شهرش است و دوست دارد سرش در شهر خود بالا باشد. فوتسال و گیتی‌پسند با هم رابطه برادری دارند و یک دوره فوتسال پای گیتی‌پسند ایستاد، حالا هم گیتی‌پسند به پای فوتسال ایستاده است. این دو در قالب رفاقت پیش می‌روند.

 

 

عشق 300 نفر به فوتسال است و نباید فقط به فکر خودمان باشیم
وی با بیان اینکه نباید به خاطر ناتوانی در برنامه‌ریزی و تیمداری،‌ فوتسال را خراب کرد، به تسنیم گفت: تیمی چون کراپ الوند هزینه خیلی خوبی کرده و مس سونگون چند سال قهرمان لیگ شده است. نباید این باشگاه‌ها را که حرکت رو به رشدی دارند، دلزده کنیم. کسانی در اتاق خود نشسته‌اند و نمی‌توانند مجوز برگزاری لیگ را بگیرند، اما من سِمَت خاصی ندارم و نباید پیگیر موضوع باشم. بارها به خاطر دلسوزی خودم با دکتر مسجدی صحبت کردم. نباید فقط به فکر خودمان باشیم و رزق حداقل 300 نفر در فوتسال است. اگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، آن را رها کنیم و برویم.

 

مگر چند بار می‌توانیم به بازیکنان فشار بدنی وارد کنیم؟
سرمربی گیتی‌پسند درباره احتمال افزایش آسیب‌دیدگی‌ها با تعویق چندباره مسابقات و فشرده شدن رقابت‌ها تصریح کرد: همین الان هم مصدوم می‌دهیم. سازمان لیگ زمان شروع مسابقات را اعلام کرد و برنامه‌ریزی ما 35 روزه بود. این (تعویق بازی‌ها) دردآور است. حمید احمدی بازیکن اصلی تیم ملی را 10 روز است که ندارم و او کم کم شرایط خوبی پیدا می‌کند. تست کرونای بازیکن ما مثبت درآمد که پس از قرنطینه به تمرینات برگشت. نباید آسیب را بیشتر کنیم و بازیکن هم از فلز نیست. مگر چند بار می‌توانیم به او فشار بدنی بیاوریم؟ در این شرایط هر تیمی که کارش را زودتر آغاز کرده است، بیشتر آسیب می‌بیند.

دیدگاه‌ها