کد خبر : 1717324 | 14 آبان 1399 ساعت 14:40 | 42.1K بازدید | 2 دیدگاه

استوری‌های معنادار وینیسیوس پس از برد رئال(عکس)

وینیسیوس شب گذشته دقیقه 64 بازی با اینتر وارد زمین شد و پایه گذار گل پیروزی بخش رئال شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با یک امتیاز از دو بازی گذشته خود به بازی با اینتر رسیده بود. شکست خانگی از شاختار و تساوی لحظه آخری در زمین گلادباخ تیم تحت هدایت زیدان را محکوم به کسب سه امتیاز برابر اینتر کرده بود.

رئال ابتدا 2-0 با گل های بنزما و سرخیو راموس پیش افتاد ولی اینتر قبل از نیمه اول یکی از گل ها را توسط لائوتارو پاسخ داد و نیمه دوم ایوان پریشیچ کار را به تساوی کشاند.

 

 

1540917

 

 

زیدان که قبل از گل دوم اینتر وینیسیوس و رودریگو گوئس را وارد زمین کرده بود، با همکاری این دو بازیکن جوان برزیلی از تساوی خانگی فرار کرد.

دقیقه 80 وینیسیوس روی پاس فده والورده از سمت چپ فرار کرد و با یک پاس عرضی رودریگو را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا شوت دقیق این بازیکن زیر طاق دروازه بنشیند. یک گل تمام برزیلی برای نجات رئال.

 

وینی پس از اتمام بازی در استوری اینستاگرام خود تصاویر معناداری را منتشر کرد. یکی از تصاویر به شادی گل او با کریم بنزما مربوط بود. حرف های بنزما علیه وینیسیوس در بازی با گلادباخ چند روزی رئال را دچار حاشیه کرده بود. بنزما به خاطر تک روی های وینیسیوس عصبانی بود و از فرلاند مندی می خواست که در زمین به وینیسیوس پاس ندهد. پس از لو رفتن این مکالمه، بنزما با وینی صحبت کرد و اجازه نداد اختلاف بیشتر شود.

وینیسیوس هم با انتشار عکس زیر نشان داد که با کریم مشکلی ندارد.

 

 

1541062

 

 

استوری دیگر به عبور او از اشرف حکیمی برمی گردد. مدافع راست سابق رئال دو سال پیش قرضی به دورتموند رفت و در حالی که بسیاری فکر می کردند به رئال بازخواهد گشت اما در نهایت باشگاه تصمیم گرفت او را با 40 میلیون یورو به اینتر واگذار کند. خیلی ها فکر می کردند اشرف انگیزه های بالایی برای انتقام از رئال دارد اما شب گذشته اشتباه او منجر به گل اول رئال شد و در مجموع ضعیف ترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

 

 

1541061

دیدگاه‌ها